Emma & Julia

j'aime - j'adore
Godmorgon på er! Jag sitter på mitt rum med en rykande varm kopp kaffe brevid mig och lyssnar på "Riptide", dvs gammal musik från det gånga året. Helt sjukt hur snabbt tiden har gått och att det är nyår på onsdag?? Jag ska fira nyår tillsammans med mina fina vänner, vi ska laga en hejdundrandes middag, klä upp oss och dansa. Tror det kommer bli en toppen kväll! Idag tänkte jag i alla fall visa upp min nya parfym, som jag fick i julklapp.
 
Det är ingen mindre än en j'adore från Dior! Jag är så glad över denna, då jag önskat mig en ny och bra parfym länge. Alla mina gamla parfymer har jag mer eller mindre tröttnat på, så denna satt perfekt! Den doftar alldeles ljuvligt och lite moget, inte lika sött och blommigt som mina tidigare parfymer. Sjukt svårt att beskriva dofter, men det var värt ett försök haha. ;) 
 
Och jag menar, hur fin är inte denna flaskan? Världens finaste och stilrenaste. Jag är supernöjd med denna parfymen och tror att jag kommer använda den frekvent framöver och under det nya året, 2015 (!!) Idag ska jag träffa Tilda och baka cheesecake inför vår nyårsmiddag och sedan blir det pizzahäng och fotboll hos Johanna. Kommer bli supermys! Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss
 
XOXO Emma
#1 - Elin

Vilken fin parfym!
Sv: härligt! Har haft en bra jul men känns som att något saknas jämfört med andra jular:/
Har du några nyårslöften?:)

#2 - Anna

Låter som en fin måndag för din/er del! :)

#3 - line cecilie

åå så koselig :) hehe fin parfyme!

#4 - Matilda Wikblom

så kul med ny parfym :)

#5 - Céline

Den luktar såå himla underbart, hade en liten version av denna och den gick åt såå fort.. älskar doften! :)

#6 - Pauline

jättefin flaska :)

#7 - Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så vacker flaska :)

#8 - Sara Ekman

Låter som det blir en bra nyårsafton :)

#9 - Kajsa-Stina

Åh Riptide med Vance Joy är ju bara för bra! Älskar den låten så sjukt mycket :D Och jag håller med dig om att det är skrämmande att det snart är ett helt nytt år igen!? Vart fan tog tiden vägen liksom!? Men ändå kul att börja på ny kula eller vad man ska säga och starta om från noll på ett sätt! Hoppas du får en toppenmysig nyårsafton med dina vänner :)

Vad kul med en ny parfym! Vet inte hur denna luktar men tycker du ändå förklarade på ett bra sätt :) Ska leta upp den i butikerna och sniffa lite haha! Älskar parfymer :) Stor kram♥

#10 - Josephine

Älskar den parfymen!

#11 - Johanna

Nice!

#12 - Aina Strand

Flaskan är ju hur fin som helst! :D

#13 - Ida Lindborg ♡

åh så fin :D den luktar säkert magiskt!

Sv: Tack så jättemycket! :D

#14 - ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞

åh så fin och snygg flaska! :D
sv; åh tack fina du! så glad jag blir :'))

#15 - Släpp taget. följ flödet

Vilken bra julklapp! Jag fick också en ny parfym från Chanel som luktar helt underbart!! :)

#16 - Maria

åh måste fixa lite kaffe till mig också :)

#17 - Emelie

Åh, den där doftar så gott! :D

#18 - Elin

Åhhhhh vill ha den!

#19 - sussi

den luktar så gott =)

#20 - Prietha

Åh så fin!

#21 - Denise

Parfym är så himla bra att önska sig i julklapp/present! :)

#22 - Emme ∞

Har också den, superfin!

SV: Tack snälla! :D Kul att man lyckats ^^

#23 - biggeros

Fin parfym. Gott Nytt 2015