Emma & Julia

Saknad
 
Gråa, trista och mulna dagar i Sverige får mig att sakna världens bästa stad, New York något enormt. Älskar verkligen den staden. Atmosfären, byggnaderna, shoppingen och alla människor. Det ligger något i luften som gör en så himla glad. New York är verkligen en stad alla borde besöka, inte bara en, utan flera gånger i sitt liv. Jag längtar redan tillbaka. Förlåt för att jag inte bloggat så mycket den senaste tiden, jag har bara sjukt mycket att göra i skolan vilket skapar en hel del stress. Försöker göra lite tidsinställda i mån av tid. Men sålänge, håll ut tills jullovet för då ska det minsann bloggas. :D Hoppas ni mår bra!
 

XOXO Emma
 
 
#1 - Beatrice Jakobsson - Julkalender

Sv: Tack så mycket, detsamma måste jag säga! :)

#2 - Henrietta Nylund

New york verkar ju så drömmigt!

#3 - liborius

Åh vill åka dit:D

#4 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

#5 - Ronja Carlsson

Superfina bilder.
Skulle också vilja besöka New York, verkar vara så himla skoj och fint! :)