Emma & Julia

Första klapparna inhandlade
 
Hej bloggen! Idag hade jag ännu en efterlängtad studiedag och tillsammans med mamma begav vi oss mot Malmö för lite shopping. En del nödvändigheter så som tofsar, klämmor, torr-shampoo och liknande fick följa med oss hem, men också en tjuvstart på julhandling! Jag inhandlade några av årets första klappar idag och mamma likaså. På Åhlens var det dessutom julkskyltning och supermysigt!
 
Och här har vi inget mindre än några av klapparna som införskaffades idag. Kommer såklart inte berätta vad som finns i dem eller vem de är till, lite spänning får ni allt tåla! Tycker vilket fall som att det är supermysigt att julhandla och få sina presenter inslagna i små fina paket. En liten smygstart på julhandlingen kunde inte passa bättre mitt uppe i all skolstress. :) 
 
Detaljer och återigen detaljer. Jag har precis pluggat Biologi inför mitt slutprov på tisdag och är därför helt slut i huvudet. Ska bli skönt med fredagsmiddag och sedan fredagsmys (bästa på heeela veckan ju!).  I helgen kommer jag ha ganska fullt upp med utbildning, plugg och MUF, men jag ska försöka klämma in något inlägg. Hoppas allt är fint med er, ciao! 

XOXO Emma
 
 
#1 - milina.blogg.se

jag har köpt alla, började redan i oktober haha!

#2 - Linnea

Ja man kan bara älskar Forever 21 <3

#3 - Josefine

Mysigt med julhandling! :D

#4 - Celine

Ska ut och julhandla nästa vecka! Längtar! Så mysigt! :D

#5 - emelie andersson

så fin bild :)
och vad mysigt med julshopping!

sv: ja det är faktiskt väldigt mysigt att vara där om kvällarna :)

tack så mycket och desamma till er :D

#6 - Prietha

åh så mysigt med julklappar!

#7 - Catrine

det är så himlans mysigt att gå på stan när det är julpyntat :) va härligt att första julklappen är fixad :D kram

#8 - Carro

Härligt :)

#9 - Life of Johanna

Lät som en mysig dag :)

#10 - Flisan

sv: skönt :D

#11 - Erika

Härligt att vara på gång med klapparna :) Själv är jag klar med alla.

#12 - Sanna Preifelt

Åh vad kul :) Jag längtar tills jag ska julshoppa, hihi :)

#13 - Sara

Åh så mysigt med julklappar :)

#14 - Ida ☯ the sky under the sea

Härligt att få lite julklappsshopping gjort! Fina paket ^^

#15 - Hemma Hos Felicia

så kul! :D