Emma & Julia

The city of my dreams
Nu är jag hemma igen från inget mindre än min absoluta favoritstad, New York. Staden och resan uppfyllde alla mina höga förväntningar och lite därtill. Är så fruktansvärt glad över att jag har besökt NY och känner att det är något jag kommer kunna leva länge på. Längtar redan till nästa gång jag ska dit, man får aldrig nog av den staden! Här kommer några bilder som provsmak, fler bilder kommer! :) 
 
Vad jag älskar med New York:
Hundratals lysande neonskyltar och stora reklamplakat vart man än tittar.
 
Staden ovanifrån. Härifrån ifrån Empire State Building på 102-våningen. SÅ vackert och mäktigt. 
 
Underbart vackra Central Park, som en grön och lugn oas med solstrålar mellan trädkrona mitt i storstaden.
 
Frihetsgudinnan som verkligen står för frihet och för vilket fantastiskt land USA är på många vis. God bless America!

Om ni någon gång för möjligheten att åka till New York: gör det! Jag skulle helt klart säga att ALLA bör uppleva New York minst en gång i sitt liv. Obs! Alla bilder är tagna av mig och fråga innan om du vill använda någon av bilderna, tack! Ha det fint vänner 
 
XOXO Emma
#1 - Jennifer

Sjukt fin blogg! :)

#2 - amanda

åh gud vad avis jag blir! har tjatat på pappa i flera år om att vi ska åka dit :P

#3 - Emma Ekstén

Vad bra att du hade skoj! Vill också dit!

#4 - J E N N I F E R

Åh håller med helt!

#5 - Kattis

sv: Tack så mycket, man längtar sig verkligen tillbaka dit!:)

Jättefina bilder från New York, har du något tips om vad man absolut inte får missa om man åker dit?:)

#6 - Katta

Åh vad kul! Grymt fina bilder. Kram.

#7 - Saranda

Gud så fin blogg ni har!! :DD

#8 - Cassandra

Hej, vad fin blogg du har! Kika gärna in på min :D

#9 - Angelica

Har aldrig varit där men det ser otroligt vackert ut!

#10 - Moa Persson

åh så vackert! Dit vill jag åka :)

#11 - ll

vackra bilder

#12 - tove

Hej! Min kappa ang josefines.se kommer från stradivarius.

Kram Tove

#13 - tove

Hej! Min kappa ang josefines.se kommer från stradivarius.

Kram Tove

#14 - My Fredblad

Guud vad mysigt! Hur länge var du där? :D

#15 - Anna

Ååh! Blir så avis. Det är verkligen min drömstad att besöka!

Svar: Ja, dem är riktigt läckra :)

#16 - Sara Ekman

Underbar stad :)

#17 - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Ingen fara, gillar att jag kan tipsa dig! :)

#18 - Alice

Åh, vilken upplevelse, förstår att du är nöjd! ^^

#19 - Maria

åh måste också dit någon gång :)

#20 - angelica bengtsson

ÅHHH vill åka dit med en gång!

#21 - Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Ååå, vill också dit!

#22 - EmmaLover96

Alltså Emma jag är din största beundrare! Du är så snygg! <3 LOVE YOU