Emma & Julia

New york, here i come!
Hej bloggen! Just nu sitter jag förmodligen på planet påväg till NYC, weehoo! Under dagen har jag sprungit omkring i huset och packat ihop de sista kläderna, mitt sista smink och min kära kamera, som ska få följa med och föreviga denna resa. Jag är, om det ens är möjligt, ännu mer peppad än igår! :) Hoppas att ni får en jättefin vecka här hemma, så hörs vi när jag kommit fram. Just nu säger jag bara: iiiihhh New York, here I come! ♥ Sedan när jag kommit hem får ni räkna med en massa hauls, inköp (smink, kläder & skor..) bilder från allt i NYC och mycket mer spännande. Stanna kvar, för detta vill ni ju inte missa?? Pussar. 
 
Måste bara snabbt kommentera och säga att jag håller med Julia i hennes åsikter nedan, välskrivet och tydligt inlägg. Dela gärna med er av era åsikter, eller om ni kanske inte riktigt vet vad ni tycker ÄN, håll utkik här på bloggen för fler inlägg om parti-politik och ideologier kommer!
 

XOXO Emma
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt, hoppas du får en fantastisk resa! :)

#2 - S A R A

så kul!

#3 - Nelly

Hoppas du får en riktigt trevlig resa! :)

#4 - Amanda Niclasson

Åh så fin bild! :)

#5 - MALIN

Du är så himla fin :)

#6 - NICOLE

Ha det så braa!!! :D

#7 - Nathalie Tegelstam

Men wow vad roligt, du får ha det sååå bra :D kram

#8 - Katta

Åh vad kul!

#9 - ISA

guuuud ha det helt underbart och njut av allt! ta massa bilder :))

#10 - Flisan

sv: tack detsamma :)

ha det gött i new york :D

#11 - Prietha

HA DET KUL :D

#12 - ♫♪ sandra

alltså åh såå avis här!

#13 - NICOLE

SV Låter bra det! :D

#14 - My Fredblad

Shit vad kul! Ska du vara där nu över höstlovet?

#15 - Ida Lindborg ♡

Finis! låter jätteroligt!

Sv: Tack så mycket! åh gud vad tråkigt, krya på dig också! ♡

#16 - MALIN

Svar: Kolla in denna! Den är jättefin och supervarm :)

#17 - Jasmine

Hoppas att du får en lyckad vistelse i New York.

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

#18 - MADDISENJ.SE

Åh vad roligt, älskar NYC!

#19 - moniki.blogg.se

Men tack så mycket! detsamma :)

#20 - Daniella 🌙

inte alls avis!