Emma & Julia

Travel time
Hej på er! Sitter just nu och dagdrömmer lite om den kommande veckans äventyr. Imorgon börjar vi packa och städa iordning här hemma, och på måndag lämnar vi Sverige! Det verkar som att vi kommer få hyffsat bra väder nere i Tyskland, typiskt "höstlovsväder" helt enkelt! Vet inte hur pass mycket jag kommer skriva här under resan, eftersom att jag vill umgås så mycket som möjligt med familjen, men någon gång om dagen kan ni allt räkna med!
 
Jag hoppas att resan kommer bjuda på mycket shopping. Berlin är en fantastisk shoppingstad faktiskt! Jag har redan siktat in mig på ett läppstift från MAC, och några plagg från Zara. Men ska även kika i affärer som Brandy Melville och Forever 21 efter nytt till höstgarderoben.
 
Ser fram emot många goda luncher/brunchar. Berlin har ett stort utbud av mysiga fik och resturanger. Helt i min smak! Älskar att olika stadsdelar av staden erbjuder så olika sorts mat! Beroende på vad man är sugen på, så får man åka dit det finns. Yum!
 
Sist men inte minst ser jag fram emot alla mysiga utekvällar med drinkar och prat. Ett perfekt avslut på dagen helt enkelt! 
XOXO Julia
#1 - Anna

Låter helt underbart!
Svar: Ja, riktigt bra :) Tack detsamma!

#2 - Johanna

Superfin blogg :)

#3 - tess- mamma till Malin & Olivia

Härligt att åka ut & resa lite sådär, skönt att inte alla satsar på länder som Australien eller USA, haha, finns så himla mycket fint att se här i Europa också, jag drömmer just nu om London, Berlin (avundssjuk) & Italien. Ooooooooooh vill vill vill!!

Sv: Tack så mycket fina du!
Kramkram

#4 - Ida Lindborg ♡

åh låter ju jätteroligt! härliga bilder!

Sv: hihi ja åh så kul, de är så söta! :D

#5 - Nelly

Åh, så härliga planer ^^

#6 - Boel

Hoppas du får en härlig resa :)

#7 - MALIN

Vilka härliga bilder :) Hoppas du får en grym resa!

#8 - Louise

Låter superhärligt, hoppas du får en bra resa! :)

#9 - My Fredblad

Gud vad mysigt! Men har iinte sverige och Tyskland ganska lika när det kommer till väder?

#10 - S A R A

åh så underbart!

#11 - Henrietta Nylund ♥

Ååh vad kul! Är såå sugen på att resa nu!

#12 - Daniella 🌙

varför uppger ni aldrig bildkällor?

#13 - izabellesss

vad fina bilder ! :)
Fråga gärna något i min frågestund!!!!

#14 - tess- mamma till Malin & Olivia

Sv: Oh tack vad söta ni är!
Hoppas att ni fått en fin måndag tjejer!
Kram

#15 - Maja

Åh gud vad roligt det låter!!

#16 - MATILDA

Ur läckra bilder :D

#17 - ɑ n n i k ɑ

Hej! Nu är veckans blogg avslutad. Ta och kika in om ni vann. Annars är det bara att delta igen! :)

http://blogofphoto.webblogg.se/2014/october/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-4.html#comment

#18 - Sandra

Åh, så roligt att få åka bort en sväng!

#19 - jossan

Vad roligt att resa iväg lite :D

sv: Åh tack! :D

#20 - Anna

Hoppas på bra väder för er!
Svar: Den funkar helt ok, inte den bästa jag testat men för sitt pris är den bra :)

#21 - angelica bengtsson

hoppas du får ett underbart lov! :D

#22 - NATHALIE - Fashionblog

Åh vad roligt :) Hoppas du har det så bra! kram