Emma & Julia

För sent för kärlek, ren som snö
Godmorgon finisar! Idag är det påskafton, så antar att jag borde önska er alla en riktigt glad påsk. Hoppas ni får det finfint med mycket god påskmat, fina påskägg och tid med era nära och kära. Det har jag och ska jag i alla fall ha. Har ännu en gång samlat på mig ett gäng bilder från de senaste dagarna som jag tänkte dela med mig av. Blir som en så himla fin sammanfattning, tycker jag. 
 
Besökte Malmö tillsammans med Johanna & Ulrika för att shoppa samt äta på Jensens. Åhléns bjöd på mycket shopping, framförallt i skönhetssyfte. Införskaffade mig bla en ny foundation som jag ska visa snart. 
 
Hängde med Lukas, Lina och Tobias i Malmö häromkvällen. Vi åt på Vapiano och drog sedan vidare till en liten mysig bar. Jag åt såklart Pasta Carbonara - åh så gott det var.  Och gud vad mysigt Vapiano är!
 
Blixtkampanj på Toftanäs med ett glatt gäng från MUF. Kampanjade om löftesbrottet Socialdemokraterna gjort om ROT. Riktigt sorgligt att se hur Lövfen menar att deras vallöften "inte spelar någon roll" ett stort svek mot väljarna. 
 
Häng hemma hos Mark tillsammans med söta människor. Fin musik, fint folk och mycket skratt = fin kväll. <3
 
Häng hemma hos Oscar, då jag & Johanna kände oss som riktiga queens. Har blivit mycket för det här med girl-power de senaste dagarna, vi tjejer borde verkligen peppa varandra mer istället för att trycka ner varandra och klaga. Att peppa varandra till att ta mer plats och helt enkelt vara riktigt queens!  
 
Mysig påskmiddag hos mormor och morfar, det bjöds på varmrökt lax och god påsktårta. Mumma kardemumma som alltid hemma hos mormor. Påskägg och påskpeng fick vi också. Tack <3. 
 
Återförening med världens bästa kusin, bjöds på skratt och dans med selfiepinnen, pratpratprat på stranden till solnedgången, påskäggsmumsande och Håkan-lyssnande. Riktigt bra person det där. <3 Idag är det påsklunch tillsammans med lite släkt som gäller och tyvärr: pluggande för min del. Känns lite surt men måste verkligen ta tag i det, önska mig lycka till. Ha en fin påskafton! 
 
Love, E 
 
 
 
 
 
#1 - Wilma

Verkar som du haft riktiga härliga dagar!Glad påsk! :)

Vad är bilderna tagna med för kamera/mobil?

Svar: Tack och detsamma, glad påsk! Bilderna är tagna med min iPhone 6. :) Kram och tack för din kommentar!
Emma & Julia

#2 - ♫♪ sandra

maten ser god ut :)

#3 - Linnéa Pyrrö

Verkar som du haft det jättebra de senaste dagarna! Gu vad jag saknar Malmö nu :( GLAD påsk på dig också!

Sv; hoppas jag också!!

#4 - Ida Lindborg ♡

åh ser ut och vara riktigt härliga dagar :D glad påsk!

Sv. Tack fina du ❤️

#5 - fanny ahlm - hörselskadad

ja det var verkligen super kul!

#6 - MALIN

Kul att du besökt Malmö! Åker du hit ofta? :) Kram

#7 - milina.blogg.se

Ser ut och verkar som bra dagar :)

#8 - linah

åh så fina bilder&kul de ser ut:D!
glad påsk<3

#9 - Prietha

Men gud så mysiga bilder! Glad påsk♥

#10 - Pauline

låter och ser härligt, roligt och mysigt ut :)

#11 - Johanna Utterberg

Vilka härliga bilder och låter som du haft mysiga dagar! :)

#12 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt! :)

#13 - Julia Svensson

så himla fina bilder!

sv: Åh tack så jätte mycket för frågorna! Blir verkligen superglad!! Tack tack! kram

#14 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

#15 - Linn Strömberg

Vapiano är ju pure love!