Emma & Julia

Från en dröm jag hade
Drömmer mig bort till en tid när jag delar lägenhet med mina bästa vänner: stora ljusa fönster vilka solens första strålar lyser in genom, vita fluffiga lakan att gömma sig under och alltid andra människors närvaro. Att gråta sig till sömns men att inte vara ensam, att känna någon annans armar kring sig och veta att man är trygg. Drömmer mig bort till sommaren, skinanade sol, havsbris, ramlade ner längs gator, den pirriga peppkänslan inför en utekväll, att se solnedgången samtidigt som man känner hur vinet bubblar i kroppen. Längtar efter tider då jag inte fäster mig vid människor som sedan kommer lämna, tider då jag kan se mer av mitt egenvärde. Längtar efter dansdans-dans i ett publikhav med 1000+ människor omkring mig. Att aldrig mer känna ensamheten när jag i ett hav av människor, att ta tag i min kropp och min träning, nå mina mål och klä mig precis som jag vill. Drömmer mig bort till en tid då jag bryr mig mindre, till ett starkare jag, och tills jag dansar, skrattar, gråter med livets bästa människor och helt enkelt: tills jag bubblar av glädje.  
 
❤ ❤ ❤


#1 - Ebba

Åh vad mysigt!

Svar: tack så mycket :)

#2 - MALIN

Vilka härliga bilder!

#3 - Nimo

Åh vilken fin design på bloggen!

#4 - fanny ahlm - hörselskadad

verkligen fin blogg!
Ha en trevlig påsk! /www.nouw.com/ahlm

#5 - Johanna Utterberg

Åh vad bra skrivet!

#6 - Linn Strömberg

Drömmer mig också till såna där stunder ibland

#7 - milina.blogg.se

Vilket härligt inlägg :)

#8 - Ida Lindborg ♡

ååh vilket härligt inlägg, fortsätt dröm tills drömmen blir sann!!!♡♡

SV: Tack så mycket! :)

#9 - Flisan

sv: jamen verkligen hehe :D

#10 - Prietha

Men gud så härligt!

#11 - Linnéa

Härliga bilder!

#12 - VERONICA - fashion blog

Guuud så härliga bilder! Himla, himla fina :) Inspirerande om något!

#13 - Linnea, fotografier

Fyfan vad fint. Vad jag känner igen mig. Ibland är drömmar det finaste man har.

#14 - Julia Svensson

så himla fina bilder!

sv: ja glossybox är så roligt!! kram

#15 - Becka

underbara drömmar.