Emma & Julia

smashbox full exposure
Hej på er! Hoppas ni haft en riktigt fin tisdag, min har varit helt okej. En lång och tråkig skoldag helt enkelt, inte mycket mer med det. Idag tänkte jag visa upp min nya sminkfavorit: Nämnligen Smashbox full exposure paletten som jag så länge gått och suktat efter.
 
 
Den innehåller 14 underbart fina färger, 7 matta och 7 glittriga. Jag tycker om allihopa så himla mycket och har använt de flitigt under de senaste veckorna! Jag är minst sagt nöjd.
 
 
På fredag morgon åker jag till Paris! Jag är så himla taggad på det, och självklart får ni veta mer om resan när jag är hemma igen, tills dess får ni ha det fint. 
 
Love, J 
 
 
#1 - Netti

Åh vilka fina färger! Kram

#2 - Jeanette

Verkligen fina färger! :)

#3 - Linn Strömberg

Så himla fina färger, och super snygga bilder :D

#4 - linah

åh vilka snygga färger:D!!

#5 - N

Snyggt!

#6 - Liene Svärd

Åh tack!

Säkert jättebra :)

#7 - Emma Engström

Så fin den är, skulle jag gärna vilja ha! vad roligt med Paris :)

#8 - Hanna Sahlqvist

Gud så fin palett, och va kul att åka till Paris juu :)
Kram Hanna!

#9 - Boel

Fina färger!
Hoppas du får det underbart i paris :D

#10 - johanna

så fint att köpa något en velat ha länge! och ha det fantastiskt i paris hallå!!

#11 - Skogsraah ☾

Åh vad kul med Paris!

#12 - Angelica Bengtsson

väldigt fina färger i den :D

#13 - Pauline

så snygga färger :)

#14 - Ida Lindborg ♡

Verkligen fina färger! :D

#15 - Sarah

Va kul o åka dit :)

#16 - Louise - vitmossa

Hoppas du får kul i Paris! Ett tips; kämpa dig enda vägen upp till Eiffeltornet - det är värt det.

#17 - ISA

vad mycket härliga färger, bara att välja o vraka! haha. ha en underbaaar resa. Njut ut mig också, oki? <3

#18 - MALIN

Denna paletten har jag också varit lite sugen på! Kram

#19 - Erica

Men åh vad kul det låter med Paris! :)

#20 - sandra

fint!

#21 - Viktoria Eriksson

Låter underbart med Paris! bra tips :)

#22 - Sanna | Beauty & Design

Åh, den paletten är verkligen sååå fin :) Hoppas du får det härligt i Paris!

#23 - Sanna

åhh, inte helt fel att ha :D

#24 - EMMA

Ååh, den där hade jag inte tackat nej till!

#25 - Linnéa Pyrrö

Åh va fina färger! Perfekt palett

#26 - Julia Müller-Sandvik

Hoppas att du njuter i Paris, det var fantastiskt när jag var där :D

#27 - emmish

så fina färger de var =)

#28 - Moa Persson

ååh Paris <333

#29 - Amanda Jona [SPONTAN]

Tack för tipset! :)

#30 - thaipinnen

åhh vad fina färger! Precis i min smak!

#31 - Christina

Vilka fina färger på paletten :)
Åh vad kul med Paris :) Hoppas du får det jättefint där :)

#32 - Maja Ledin

Vilken fantastiskt fin blogg! Vad använder du för kamera? Älskar bildkvalitén.

Svar: Åh tusen tack! Jag fotograferar med Canon 60D.
Emma & Julia