Emma & Julia

Att börja halv två
Godmorgon! Idag har jag två inställda lektioner nu på morgonen, så jag är lycklig nog att börja 13.30 idag. Yay! Jag hade tänkt att spendera morgonen med att ta det lugnt, plugga lite, fixa undan lite måsten och göra mig klar för dagen. Än så länge har jag fyllt i min första timlista och skickat iväg den, så himla spännande och roligt att snart få min första lön från mitt extrajobb. Jag har också hunnit med att äta en god frukost och läsa lite i tidningen, och såklart: dricka en stor kopp, rykande varmt kaffe.
 
Min frukost idag bestod av två rostebröd med ost och marmelad, ett glas juice och den välbehövda koppen kaffe. Det är för övrigt så himla skönt att kunna vakna klockan nio utan att ställa en klocka, och att kunna titta ut genom fönstret och det är ljust (!!). Det går verkligen mot ljusare tider nu. :) 
 
Mums! Nu ska jag ta tag i matten och räkna lite, då jag har prov på torsdag på Trigonometri - håller alla tummar att det ska gå bra. Annars är planerna för veckan att fortsätta på en ny bloggdesign (som snart kommer upp på bloggen hihi), träffa kompisar, peppa lovet och sedan kanske det blir Fifty Shades of Grey på bio i helgen. Känner mig så himla glad och det är SÅ underbart. 
 
xoxo emma
#1 - Melinda

inget lov alltså? :/

#2 - johanna

åh varför har jag inte hittat hit förrän nu?! fint har ni det här iallafall!

#3 - Elin

Lät som en härlig morgon! Vart ska du jobba?:)

#4 - Madeleine Parkenberg

Mysmorgon! :D

#5 - Caroline Blomberg

men så gott det ser ut!

#6 - Pauline

vad härligt! har också den muggen hihi :)

#7 - moniki.blogg.se

mums!
Sv: tack :D

#8 - Matilda Wikblom

så skönt att inte behöva stiga upp så tidigt :)