Emma & Julia

För idag blir jag myndig!
Godmorgon! Idag är det min dag, eller närmare bestämt: min 18-årsdag. Hur sjukt är inte det? Idag blir jag myndig, kan dricka lagligt och köpa andra farliga substanser haha ;). Skämt åsido, jag har nyss öppnat lite presenter från familjen (som jag kommer visa upp imorgon) och jag är så nöjd och tacksam över det jag fått. Dagen ska jag spendera med mina fina vänner och ikväll blir det finmiddag på Årstiderna i Malmö. :) Nu ska jag dock hoppa upp ur sängen och äta de nyinköpta (och nybakade!) frallorna pappa köpt hem till mig. Sedan ska jag ta en dusch, fixa mig och göra mig allmänt klar för dagen. Ha det så bra sålänge xx
 
xoxo emma
#1 - Emelie

Grattis! :D

#2 - Ebba

Men åh grattis! :D

Svar: tack så mycket :)

#3 - Josephine

Grattis!! :D

#4 - Caroline Blomberg

men åh grattis till dig!

#5 - Jossie

Grattis på dig!! Ha en grym dag :)

#6 - Amanda Halldan

GRATTIS !! :D fin bild också :)

#7 - Amanda Persson

Så himla fin du är! Och grattis på födelsedagen, hoppas du får en jättebra dag, kram :)

#8 - linah

grattis<3

#9 - Jessica

Stort grattis! :)

#10 - MartinaOlsson

sv; tack! härligt, den är ju supersnygg ;)

#11 - Cecilia Johansson

GRATTIS!:D hoppas du har en underbar dag!

#12 - FrökenTV, bloggen om tv och film

GRATTIS

#13 - Matilda Wikblom

Stort grattis!

#14 - Linn Strömberg

Åhh grattis finafina du! <3

#15 - Prietha

Grattis finaste du!!

#16 - Linda

Grattis!:D

#17 - Elin

Grattis! Blir det fest i helgen då eller?;)

#18 - MADDISENJ.SE

Grattis fina du. otroligt snygg bild på dig!

#19 - N

Grattis grattis! :D

#20 - Madelene

Grattis i efterskott ! :D

#21 - Hillevi

Grattis!! hoppas du får en jättebra dag :)

#22 - Pauline

stort grattis fina du! :D

#23 - Sanna Preifelt ❤

Ååh, grattis i efterskott :)

#24 - josefine

Grattis på födelsedagen! :D

#25 - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Grattis i efterskott! Hoppas att du hade en fin dag! :)

#26 - Maria Ekblad

Grattis :D

#27 - Alexander

Grattis i efterskott får man väl säga! :)

#28 - Linnéa Thell Jansson

Vad fin du är!!

#29 - Olivia

Grattis i efterskott och vad fint hår du har!! Jätte snygg färg :)