Emma & Julia

Monday funday
Goddag! Och så var det måndag igen och framför mig har jag den sista veckan innan det efterlängtade sportlovet är här. :) På lovet fyller jag 18 (omggg), ska hänga med kompisar, åka på distriktstämma och bara ta det lugnt. Är så himla pepp och längtar så mycket tills denna veckan är över, så att det äntligen är välförtjänt ledighet som gäller.
 
På bilderna ovan ser ni måndagens klädval. Jeansen är favoriterna från dr.denim, blusen från ginatricot och koftan från h&m. Snart börjar min nästa lektion: Geografi och sedan efter skolan är det jobb som gäller för min del.
 
xoxo emma 
#1 - Celine

Så snygg outfit!

#2 - Cecilia Johansson

Skönt med lov och fin outfit :D

#3 - Amanda Persson

Så himla fin du är, kram :)

#4 - ebba

så snygg kofta!

#5 - Jessica

Så fin outfit :)