Emma & Julia

Friyay!
Äääntligen fredag!! Hurra för det säger jag :) Veckorna går väldigt fort men det är alltid så himla skönt att få helg, eller hur? Den här helgen ska jag dock spendera med plugget.. Vad ska ni hitta på? :) 
På senaste tiden har jag bara älskat chai latte! Ni vet att jag bloggade om det för ett tag sen? Iallafall så införskaffade jag mig latte mjölk och skummet blir mycket godare då! Tips tips... Trevlig helg på er!
 
XOXO Julia
#1 - Matilda Wikblom

åh älskar chai latte :D

#2 - mamma mindy

De är så fina de kopparna :)

#3 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad tråkigt att du ska vara begravd i plugg. Men duktigt av dig att göra det.

#4 - Elin

Mysig bild. Lät som en skön helg trots plugget:)

#5 - moniki.blogg.se

Den där chokladen är så god!!
Sv: åh, men tack så mycket :D
Hoppas du får en fin helg!

#6 - Pauline

Charlotte är ju så gott! :)

#7 - Pauline

haha autocorrect ändrade xD chai latte skulle det naturligtvis stå

#8 - Hemma Hos Felicia

det finns ju inget godare än chai latte!! :D Och dendär choklade ser också god ut! :)