Emma & Julia

Två nya från Essie
Godmorgon! Häromdagen var jag inne om Åhléns efter skolan för att uppdatera mitt nagellacksförråd. Jag fann två fynd och täntke visa er de. Idag ska jag försöka kurera mig från den hemska förskylningen jag dragit på mig: med te, apelsin och andra huskurer.  
 
Två lack blev det som sagt. Ett från Essie's help me grow collection, som stärker ens naglar och får de att växa mycket snabbare. Den funkar utmärkt för mig och mina naglar bli verkligen stärkta av det! Det andra är ett vanligt färgat lack som jag länge suktat efter.
 
Såhär ser det ut på närmare håll och det heter bikini so teeny, egentligen är det nog mer somrig färg, som vore supersnygg till bruna händer men tänkte varför inte passa på redan nu? Då har jag i alla fall det tills sommaren liksom. Är riktigt peppad på att testa detta fina lacket. Nu ska jag gå och göra mig en kopp te! Ha det fint.
 

XOXO Emma
 
 
#1 - bella

Fin blå färg :)

#2 - Celine

Älskar det blåa lacket! Vill ha!

#3 - FrökenTV, bloggen om tv och film

snygg färg, den blå

#4 - Josephine - Living in London

Underbar färg på det blåa lacket!

#5 - Kajsa-Stina

Åh jag älskar nagellack! Verkligen ett beroende här i livet hos mig haha :) Tycker båda lacken var superfina men särskilt det blåa! Så fin färg på det <3

#6 - Prietha

Underbar färg!

#7 - Amanda

vad fina :) Har typ över 100 :P

sv: tack

#8 - Klara Andersson

åå älskar Essie!

#9 - Malin

Vilken fin blå färg :)

#10 - S A R A

underbar nyans!

#11 - ♫♪ sandra

fint!

#12 - Caroline Blomberg

så fin färg på det blåa!

#13 - Liborius

fin färg!

#14 - ida foto. ♛

åh guud så fint de blå var! :D

#15 - Matilda Wikblom

så fina!