Emma & Julia

Redo för stranden!
Godmorgon! Då jag just nu befinner mig påväg till Kastrup, för att ta planet till inget mindre än Italien, nämligen till Sicilien, så kommer här ett tidsinställt inlägg. Inför min resa var jag tvungen att införskaffa lite nödvändigheter, som en ofta behöver inför en solsemester. Först upp på den listan stod en ny biknini! För det första, så hade jag bara en bikini (och alltid bra med en extra för ombyte ju!) och för det andra, ville jag ha en ny, färgglad (då min andra är svart). Därför passade jag på häromdagen och fyndade en jättefin som ni ser nedan.
 
Bikinin kommer från hunkemöller, är som ni ser korallfärgad och med virkade detaljer på både över- och underdelen. När en väl blivit brun, kommer denna färg bli sjukt snygg, så hoppas att jag kan sola effektivt när vi väl kommer till värmen. Älskar de små guldiga detaljerna och snörena på underdelen samt det virkade mönstret. Jag är väldigt nöjd med mina nya bikini och kan nästan garantera er att jag kommer använda den hela veckan! Vad tycker ni om den?
 
Love, E
 
 
 
#1 - MATILDA ROSQVIST

åh så fin :D gillar verkligen hunkemöller!

#2 - Emma

Så himla fin verkligen! :D

#3 - Skogsraah ☾

Så härligt det låter :)

#4 - Pauline

fin! och vilken fin påse!

#5 - mamma mindy

Så snygg bikini,,,är det från viktoria? Köpte mig en ny i dagarna med dok i vitt...:) ska bli sant nöjde att inviga den nu i sommar..ha en fin dag.kram kram

#6 - linah

åh va snygg bikini:D!! wow

#7 - Klara Andersson

sååå fin bikini!

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken härlig bikini!

#9 - Linda

vilken fin bikini :)

#10 - Ashley

Så himla fin bikini! Färgen är ju så super när man fått en snygg bränna!