Emma & Julia

18-års firande
Godmorgon. Igår kväll hade jag mitt 18-årsfirande tillsammans med hela släkten, detta kombinerat med god middag, mellomys och kusinkvalitetstid (<3). Jag fick jättefina presenter av allihopa och är så glad att jag är omringad av så många fina och ödmjuka människor. Jag knäppte av lite snabba bilder såhär kommer dem:
 
Vi gjorde det fint här hemma inför att alla gäster skulle komma - allt som allt blev vi 22 (så fullt hus ye) // Dukningen inne i vardagsrummet, vid vuxenbordet (där jag inte fick sitta fast mina nu fyllda 18 år...) // Lördagens/firandets/kvällens klädval: klänning från ESPRIT, skor från dinsko, klocka marc by marc jacobs. Allt som allt: finfin kväll, baben Måns vann mello och påtagligt matkoma. Nu ska jag kila iväg till bussen för ett talarpass inne i Lund tillsammans med MUF. puss
 
Love, E
#1 - ♫♪ sandra

vad kul :)

#2 - Linn Strömberg

Grattis i efterskott! Super fin klänning

#3 - Pauline

så fin dukning och så fin du! :)