Emma & Julia

det är dags för fredagsmys (och påsklov)
Åååh hörni! Det är lov nu för min del, så himla skönt! Jag kom hem för ett tag sedan efter att ha handlat lite inför kvällen, det blir tacos och filmmys/kanske in till Lund och parataja med Emma! Vi får se hur kvällen blir.
Tog tillfället i akt att unna mig en påse naturgodis, när det ändå är fredag liksom? Bara jag som ääälskar naturgodis och föredrar det före vanlig godis? Så himla gott!
Och nu sitter jag här och skriver på en sista inlämningsuppft, tänt min favoritljus från Yankee Candles och tänker bara ta det lugnt! På måndag bär det av till Uppsala, har vi några läsare därifrån? :) 
 
Önskar er en underbar fredag så hörs vi snart, Kram!
 
Love, J 
 
 
#1 - Maja

Vilka härliga bilder!

#2 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad skönt med lov:)

#3 - Pauline

åh, mums! och vad härligt med lov :)