Emma & Julia

mac pro longwear brow set
God eftermiddag alla fina! Jag är nyss hemkommen från ett besök hos tandläkaren, och ligger nu i sängen och ska försöka påbörja en engelska uppsats. Om det går bra? Nej inte alls... I alla fall, innan jag for iväg till tandläkaren smet jag in på Åhlens och köpte något jag varit ute efter ett tag, nämligen ett brow set från MAC! har sätt många av mina favorit beauty gurus använda denna, och ja, jag är inte besviken!
Den kom i vanlig ordning det svarta lilla omslaget. Det bästa med det här brow setet är att den är i den perfekta blonda färgen och ljusar upp mina ögonbryn en aning! 
175 kr på Åhlens.
Tips tips till alla er som är ute efter ett nytt ögonbrynsgel! Kram
 
Love, J 
 
#1 - johanna

åh kämpa på med plugget!!

#2 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

ÅÅ, hört att den är så bra!

#3 - Linnea, fotografier

Åhh behöver också den!!!

#4 - natalie

åh, kanske ska testa den! är faktiskt på jakt efter en ny ögonbrynsgel!

#5 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack för tipset:)

#6 - ♫♪ sandra

nice1