Emma & Julia

sheinside
Godmorgon alla finisar! Som jag skrev i mitt inlägg igår så fick jag och Emma paket i förra veckan, från sheinside.com. Jag har hört så otroligt mycket bra om den hemsidan, och hade stora förväntningar! Och jag måste tyvärr meddela att jag blev väldigt besviken haha! Jag beställde först en grå klänning, den är fin, men ack så kort! Sen köpte jag även en kjol, och ja.. vet inte riktigt var jag ska börja haha! Den hamnade iallafall i soptunnan.. Jag låter så himla tråkig men jag vill ändå vara ärlig, kanske beställde jag fel saker, kommer säkerligen ger hemsidan en ny chans i framtiden. DOCK så beställde jag hem den här godingen and I LOVE it. 
Många av er har säkert sett den här clutchen på andra bloggar, hur fin är den inte?! Den är Stella McCartney inspirerad precis som jag älskar, och den perfekta festväskan helt enkelt. Tips till alla er som är ute efter en ny clutch!
Den gick på ca 200 kr för er som undrar, och det är ett väldigt tacksamt pris för en så fin väska!
 
Love, J 
#1 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tråkigt när man blir missnöjd med saker man beställt. Väskan var fin i alla fall:)

#2 - Mie Evnice

Synd att de andra sakerna var en besvikelse men väskan var hur snygg som helst!