Emma & Julia

Urban Decay: Naked 2
Hej på er! och trevlig fredag <3 Idag tänkte jag visa upp något som jag hämtade ut i onsdags, ÄNTLIGEN må jag säga! Den här paletten har jag suktat efter sen den kom ut, och när Kicks lanserade Urban Decay till deras webbshop kunde jag inte längre stå emot! Så här är den, min Naked 2 Palett: 
Jag bara ääälskar hur lyxig den här! Först och främst kom den i ett jättefint omslag, och dessutom fick man fyra prover på deras olika ögonskuggsprimers med.
... och för att inte tala om färgerna! Jag personligen är svag för jordnära och naturliga färger, och den här paletten har allt jag söker! Den första färgen och sedan färgen Taupe är perfekta basfärger eftersom de är matta. Half Baked, Chopper och YDK är bara uuuunderbara skimmriga skuggor men exremt mycket pigmentering. Jag är så himla nöjd och kommer med all säkerhet köpa ytterligare en palett från samma märke inom en snar framtid!
 
Love. J
 
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina färger i den! :)

#2 - Liborius

kul!

#3 - Prietha

Så kul att den äntligen är din!

#4 - ♫♪ sandra

nice!

#5 - Nicolina

åhh vill verkligen ha den där!

#6 - Maria Ekblad

Åh Urban Decay är så najs :) Gillar deras ögonskuggeprimer!

#7 - Filippa Wallin

Åh vad roligt! Vill ha denna jag också, kramar!