Emma & Julia

Vårskor!
Hej på er! Det var minst sagt ett tag sedan nu och jag har saknat både er och bloggandet en hel del. Jag och Julia ska försöka verkligen komma igång nu igen, men då det är mycket i skolan den sista månaden får vi se hur det går. Så himla skönt att det snart är sommarlov, är så fruktansvärt skoltrött och kunde inte längta mera till sommaren. Idag tänkte jag i alla fall visa mina nya vårskor som jag kommer använda i fortsättningen. :) 
 
Såhär ser de ut, visst är de coola? Älskar ormskinns-immitationen och silverglansen ovanpå, riktigt häftigt enligt mig. De är köpta på dinsko, för 350 kr, så minst sagt värt. I och med att detta är en ganska "inne" skomodell och just nu, tänkte jag att det var lika bra att köpa lite billigare variant då detta knappast är ett par skor som jag kommer använda om 10 år. Jag hittade dessutom skorna i storlek 35, vilket gjorde att de passade perfekt. Är väldigt nöjd och tror att de kommer bli favoriterna framöver. 
 
Love, E
#1 - Cajsa Lindahl

jag har alltid haft svårt för den typen av skor...men det passar bättre på andra än på mig också...det är lite därför...xD

sv. Tack, gillar det massor! :)

#2 - Emma

Är riktigt skoltrött jag också! :/
Grymt snygga skor!

#3 - Kattis

Riktigt snygga skor!:)

#4 - Teresia Wåhlen

Älskar dessa skor, äger ett par svarta själv

#5 - Jensvollen

Grymt snygga!! Min syrra äger exakt ett par sådana :D

#6 - ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

#7 - purposes.blogg.se

Snyggt och jag gillar att du tänker ekonomiskt! Tumme upp för det ^^

#8 - Jessica

Snygga :)

#9 - Annelie

snygga :)

#10 - Sofia

snygga!!

#11 - Netti

Vilka snygga skor och de ser riktigt sköna ut :D

#12 - VERONICA - fashion blog

Såååå så fina tjejen! :) Hmla snygga! Perfekt till sommaren.

#13 - ♫♪ sandra

snygga!

#14 - Hanna

Supersnygga!

#15 - FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga

#16 - Anonym

Vilket program redigerar du dina bilder i? :)

Svar: Photoshop eller VSCO Cam, om de är från mobilen :)
Emma & Julia

#17 - Ida ♔ Foto

Snygga skor :)

~Nu krossar vi fördomarna! V måste även stå upp för oss själva och våra rättigheter, kämpa med oss! boardin.se ~