Emma & Julia

Måndagsbarn
Godmorgon! Jag hoppas att er måndag börjat bättre än min och att ni har en kort skoldag och sedan får komma hem och vila upp er. Idag, känns det mesta jobbigt för mig och jag vill egentligen bara gå hem och krypa ner under mitt täcke och sova. Ibland är saker och ting bara så himla tunga och ibland vet jag inte hur jag ska hantera ännu en dag. Men någonstans, inom en, finns ändå något som gör att man tar sig igenom dagen, fast man tror att inte orken finns. Jag har i alla fall tre bilder att bjuda på, i ett tappert försök att ljusa upp denna gråa dagen. 
 
Det här med tråkiga måndags-klädval tror jag vi alla känner igen. Tänk vad skönt det vore att få gå omkring med ett varmt täcke om sig hela dagen, och ändå bli socialt accepterad? Dröm! 
 
Vackra Lund förgyller min dag något, titta bara ovan, precis vid Clemenstorget. För att inte tala om himeln, som också är helt fantastiskt fin. 
 
At the moment-bild: här sitter jag nu, i skolans bibliotek (då jag har håltimme), läser några rader ur boken på bilden, lyssnar på klassisk musik för att lugna mig och väntar på att klockan ska bli 11. Då ska jag gå till vårdcentralen och vaccinera mig. Efter det har jag en lektion och sedan ska jag belöna mig själv med en utelunch. Ibland är en faktiskt värd det. 
 
Love, E
 
#1 - Sanna | Beauty & Bride

Åh så underbara bilder :)

#2 - Linn Strömberg

Så fina bilder <3

#3 - N

Härliga bilder! :)

#4 - Viktoria Eriksson

fina bilder! kämpa på, utelunch låter härligt! :)

#5 - VERONICA - fashion blog

Men alltså fina, fina du! Åh vad du är värd att må bra. Underbara bilder tycker jag! All kärlek till dig <3

#6 - linah

älskar bilderna:D vilken snygg outfit!!

#7 - Skogsraah ☾

Kram till dig! Hoppas dagen blev bättre :)

#8 - A M

Kämpa på, imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! Fina bilder :D

#9 - Johanna

Åh såna dagar är så jobbiga, hoppas det blir bättre!

#10 - Ebba

Svar: Tack så jättemycket!

#11 - S A N N A♥

Åh vad mysigt inlägg med fina bilder!

#12 - shazi

åh låter härligt

#13 - Cassandra

Hela livet blev en helg (y)

#14 - Natalie Salazar

va skönt med korta skoldagar , det mins jag när vi hade :D lycka då! haha

#15 - Bellah - livet i USA

Åh jag älskar Lund

#16 - Sanna Widman

Härliga bilder!
Håller med dedär om täcket alltså. Hoppas måndagen gick bra ändå. <3

#17 - Elin

Åh vad mysiga bilder! Älskar Lund <3
Hoppas du får en härlig tisdag :) KRAM

#18 - Hanna Sahlqvist

Låter ju jätte härligt :)
Kram Hanna!

#19 - Maja H

Så fina bilder!
kramis på er

#20 - Liene Svärd

Din outfit är jättefin :)

#21 - Minna

Men jisses vilken fin outfit!
Håller med, ibland är dagar tunga:'

#22 - Marlene S.R

så fin outfit!

#23 - MALIN

Vilka härliga bilder! Och vilken fin outfit :) Kram

#24 - Emma Engström

Väldigt fina bilder!

#25 - Pauline

så fina bilder!