Emma & Julia

tbt Florens 2013
Hej på er alla fina! Och förlåt för frånvaron, det är bara så himla fullt upp i skolan just. En hel del nationella prov att ta sig igenom... men nu på kvällskanten fick jag tid att skriva några rader. Hoppas allt är bra med er förresten!
Här i Skåne är vädret helt fantastiskt! Folk går runt med shorts och kjol redan, 20 grader har vi haft varje dag sen i måndags. Men trots det är jag ändå inte riktigt nöjd med tillvaron, det är nämligen så att jag har inte någon resa planerad det här året, något som är väldigt ovanligt för min del. Jag som älskar att resa! 
 
Men jag har ju faktiskt flyttat hemifrån nu och lever som student, så jag kanske får stå mitt kast i år... Iallafall så tänkte jag visa upp några bilder från en resa jag var på för några år sen, vackra Florens i Italien! 
 
Det blev min första gång i Italien och jag kan säga med säkerhet att det är mitt favoritland redan! Hur vackert är det inte?! 
 
Jag personligen föredrar att besöka städer och uppleva stadslivet istället för att åka på charterresor. Älskar att uppleva nya kulturer och besöka nya platser. I Florens besökte vi en hel del kyrkor och konstmuseum.
 
Tips tips till alla som är sugna på att resa till Italien, Florens är hur underbart som helst! Kram
 
Love, J 
#1 - Kattis

Så vackra bilder från en vacker stad!:)

#2 - Stina

Åh vad underbart!
sv; Ja visst gör det? :)

#3 - Skogsraah ☾

Jättefina bilder!

#4 - Nora Bååth

Åh vad gott!

#5 - milina.blogg.se

Åh aldrig varit i Italien!

#6 - frida christina

Åh så underbara bilder!

#7 - ♫♪ sandra

men åh vad fint!

#8 - MATILDA ROSQVIST

så härliga bilder, ser fint ut! :)

#9 - MALIN

Så himla fint :) Min pojkvän ska dit med sina vänner i juli!

#10 - MALIN

Svar: Den är från Scorett :) Vet inte om den finns kvar faktiskt!

#11 - linah

åh så fina bilder:D wow

#12 - Koehler - Skönhetsblogg

gud så fina och härliga bilder!

-Tack för din kommentar, ska absolut prova det! :D Kram!

#13 - SaraNavjord.se

åh vad fint! jag vill jätte gärna åka dit någon gång! :)

#14 - Ida Lindborg ♡

Åh härliga bilder! :D

Sv: Tack så mycket :)

#15 - Kattis

Nästa gång jag åker till Italien så blir det Florens eller kanske Sicilien!:)

#16 - Mikaela

Ser jättefint ut! Älskar också att resa, tycker att det är något som behövs nu för tiden! Enda gången man kan riktigt släppa allt och slappna av. :)

#17 - Prietha

Låter helt fantastiskt, snart är det sommarlov, kämpa!

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka vackra bilder! :)

#19 - johanna

vad kul att ha flyttat hemifrån! och fantastiska bilder!!

#20 - Johanna Utterberg

Åh ser underbart fint ut! :)

#21 - Liborius

fint! Hoppas du får en grym lördag finis!

#22 - MLin

Men åh så fint det är!!

#23 - Amanda Jona [SPONTAN]

Florens såg ju hur underbart ut som helst!

#24 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det ser ju hur vackert ut som helst!

#25 - Agnes

Åh, så underbart!

#26 - Linnéa Pyrrö

Åh den salladen såg inte dum ut! Fina bilder förövrigt också :) Har inte heller någon resa planerad.. Efter studenten blir det jobb hela sommaren. Men hoppas på en liten tripp till Danmark iallafall! KRAM

#27 - Celine

Åh så underbara bilder! Vill dit!

#28 - Joanna

Åh så fint!!

#29 - Vanessa andersson

Åh det är så vackert :)