Emma & Julia

By mondaymorning
Hej på er! Hoppas allt är fint med er idag. Idag är jag själv sjuk, min förbaskade förskylning har fortfarande inte släppt tyvärr. :/ Så jag stannar hemma idag och försöker vila upp mig så mycket jag kan. Hitils har jag ätit en rejäl frukost och kollat lite på Käbbel med Ida & Hanif på youtube - så himla bra alltså. Ska ta och skriva ett inlägg om deras youtubeserie som kommer upp en annan dag. :D
 
Här kommer två bilder från ett klädval under förra veckan, då jag inte var lika sjuk som nu. 
Tröjan kommer från Abercrombie och är köpt i New York. Åh. Saknar den staden så himla mycket alltså, att åka tillbaka dit nu vore verkligen en dröm. Byxorna är från Levis och också köpta i drömstaden. Bilderna fick bli svartvita då färgerna var helt koko, hoppas det duger. :) Nu borde jag verkligen ta och skriva min essä om nationalekonomi - wish me luck. xx
 
Love, E
#1 - Cecilia Johansson

Mamma har med förkylningen som aldrig släpper :/ hoppas du frisknar till! :(
Gillar outfiten :)

#2 - Linn Strömberg

Snygg outfit! Krya på dig <3

#3 - Agnes

Riktigt snygg klädsel! :D

#4 - Pauline

å så jobbigt med förkylning, krya på dig!

#5 - Kajsa-Stina

Så himla fin du är! Men vad jobbigt att du är förkyld. Så jobbigt när det känns som den aldrig tycks ge med sig heller.. Hoppas du mår bättre snart och att du får en fin onsdag ändå <3

#6 - Jossie

Levis jeans är så grymt snygga!!

#7 - milina.blogg.se

Krya på dig!

#8 - Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

#9 - J E N N I F E R

Fina du!

#10 - MartinaOlsson

sv; vad kul att du gillade det! skulle du vara intresserad av ett liknande inlägg fast om vårens makeuptrender istället? :)
gillar också pagen, men precis som du så vågar jag heller inte klippa, haha ;)

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Krya på dig!

#12 - FrökenTV, bloggen om tv och film

krya !

#13 - Jennisbeauty

Krya på dig! snygg outfit :)

#14 - Lina - my art & my life

Hoppas verkligen förkylningen ger sig!