Emma & Julia

Mondays
 Hej på er alla fina! Idag är det måndag och usch vilken seg dag att ta sig igenom säger jag bara! Imorse började jag klockan åtta vilket innebär jag måste stiga ur sängen vid fem (!). Efter det hade jag håltimme i 1,5 timme, något som vanligtvis brukar vara hur segt som helst, men idag gjorde jag något med den tiden! Jag tog bussen ner till Västra Hamnen här i Malmö och gick längs vattnet en sväng, det är vårväder i Skåne idag! Efter det begav jag mig till affären ingen mindre än Emma tipsat om för att inhandla dessa favoriter:
Jag ääälskar verkligen San Pellegrino läsk! Så himla "fräscht" eller vad man ska säga haha! Inte alls lika sött och blaskigt som vanlig läsk, denna är lite mer bitter. Mina favoritsmaker är lemon och grapefrukt, åh så glad att jag fick reda på att de finns att köpa här i Skåne!!
På en affär som heter "Green Matmarknad", precis bredvid Turning Torso i Malmö kan man köpa dess, bland massa underbara varor! Måste dit någon gång snart igen... Kram på er!
 
XOXO Julia
 
 
 
#1 - Sofi

är dom goda?