Emma & Julia

två sommardrömmar
Godkväll! Idag tänkte jag visa upp två underbart fina klänningar som hänger i min garderob. Nu hoppas jag bara på bättre väder så jag kan bära upp dessa kreationer oftare!
 
Den första klänningen köpte jag för några år sedan inne på Monki, och det är fortfarande en klar favorit! Speciellt på fina Emma som fick agera modell! 
 
Den andra köpte jag för någon vecka sedan inne på Zara efter att ha spanat in den ett bra tag. Huuur fin är den inte? Älskar mönstret och färgkombon, helt klart en favvo! 
 
Love, J 
#1 - Emma

Den vita klänningen är riktigt fin! :)

#2 - Emma Grann Fotografi

Åh vad fina :)

#3 - Henrik Olsson

Båda var fina, men den vita var jättefin :)

#4 - Pauline

så fina! :)

#5 - Julia

Såå himla fina, älskar den från Zara! :)

#6 - Amanda Jona [SPONTAN]

Superfina! :)

#7 - Linn Strömberg

Så snyggaaa!!

#8 - Malou

Åh vad snygga!! Älskad den i från zara, dem har alltid så snygga klänningar där inne:) kram