Emma & Julia

17.03.15
Hej alla! Jag är nyss hemkommen från en shoppingrunda med bästa Julia. Vi bestämde oss exotiskt nog för att åka till inget mindre än Burlöv Center. (En liten by någonstans mellan Malmö och Lund). Anledningen till denna resort var jakten på de perfekta byxorna som vi också fann. Ska visa dessa perfekta byxorna imorgon, men först dagens outfit!
 
Kofta: Odd Molly Canna Cardigan // Jeans: Levis (från USA) // Blus: ginatricot // Armband: Childhood // Klocka: Marc by Marc Jacobs.
En enkel, bekväm och snygg outfit om jag får säga själv. Imorgon kommer bli bäst då jag ska ta av min tandställning (YAY), äntligen säger jag bara. Är så tagg på att se hur resultatet blivit utan all metall ivägen. Yippii yay. :D Nu måste jag dock ta tag i lite tråkigare saker, så som Biologi och Geografi-plugg. Vi hörs imorgon finisar! puss

Love, E
 
 
#1 - Elin

Gud vad roligt att få ta bort den! Hur länge har du haft tandställning? Själv är jag inne på lite mer än 3 år ungefär och får snart också ta ut den:)

#2 - Liborius

åh vill också vårshoppa:D

#3 - Ebba

Åh vad roligt hoppas det går bra! :)

#4 - Linn Strömberg

Snygg outfit, och det ska bli kul att se byxorna :D

#5 - ebba

så himla fint!

svar: åh tack så mycket :)
kramis

#6 - Pauline

älskar koftan!

#7 - S A N N A ♥

Snyggt! Så skönt att ta bort tandställningen!

#8 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att få ta bort tandställningen! :)

#9 - Emelie

Så fint!

#10 - Sanna Preifelt ❤

Alltid underbart när en hittar perfekta byxor!
Och vad udnerbart för dig att få ta bort din tandställning :)