Emma & Julia

Missoni inspiration
Förra helgen hade jag kalas (som nämnt) för att fira min 18-årsdag med hela tjocka släkten och jag fick några finfina födelsedagspresenter då. Tänkte visa upp lite av dem och tänkte börja med en necessär. Jag fick den tillsammans med en sminkpalett från inget mindre än Anastasia By Beverly Hills (gaah, ni ska snart få se!) och jag kunde inte ha blivit mer nöjd.
 
Kolla bara så himla fin! Älskar missoni-inspirationen (mönstert) och att den är i alldeles lagom storlek när man ska sova borta några enstaka nätter. Funderar på att använda den till mitt smink när jag reser, då jag alltid lyckas få med mig nästan hela min sminkkollektion haha. Tror att den skulle passa perfekt till att förvara smink i faktiskt! Vad tycker ni om necessären?

Love, E
 
 
#1 - Flisan

Snygg :)

#2 - Linnéa Thell Jansson

Den var svinsnygg! Skulle också behöva en till necessär, som man kan ha till och bara åka bort precis som du skrev!!

#3 - Flisan

sv: ja det ska bli superkul :D

#4 - Maria Ekblad

Åh vad fint mönster :)