Emma & Julia

monday snack
Hej på er! Idag slutade jag tidigt, vilket var så himla skönt med tanke på att jag inte mår helt 100. Jag begav mig till Lund för att möta upp (världens bästa) Emma och hämta upp mina saker från vår Sheinside beställning, tänker inte prata mer om den här och nu, men det kommer upp ett inlägg imorgon! Iallafall, är det bara jag som är en socker junkie? Jag äääälskar socker, verkligen. Och det beroendet needs to stop! Jag tänkte börja med en serie inlägg där jag tipsar om lite nyttigare alternativ för oss som försöker avsluta vårat beroende, haha! Let's do it
Det här snackset består av endast två ingredienser: Äpple + brunt socker. Ja, ni ser ju på bilderna! busenkelt och gott! Självklart kan man äta äpplet som det är, men brunt socker ger äpplet en svag karamellsmak, så om man är riktigt godissugen är detta toppenbra verkligen!
Har ni några tips på nyttiga snacks? :) 
 
Love, J
 
#1 - Ida

Ser så gott ut, ska testa! Jag brukar doppa bananskivor i mörk choklad och frysa in för något sött men ändå nyttigt att tugga på :)

#2 - Johanna Utterberg

Åhh vilket gott tips! :)

#3 - Pauline

åå mums