Emma & Julia

Stanna tiden som om den var frusen
Godmorgon finisar! Jag hade en jättefin kväll i Lund igår, med mycket skratt, dans och nya härliga människor. Perfekt start på helgen helt enkelt. Idag väntar en hög med plugg, framförallt geografi men det ska jag nog ta mig igenom. Jag kollade igenom mitt fotoalbum igår och fann lite härliga bilder från veckan som gått, tänkte därför dela med mig av tre bilder från den senaste veckan. ツ
 
Shoppingrunda med baben Julia på Burlöv Center: klart vi var tvungna att posa ordrentligt för bloggens skull. Och vad passar bättre än inne på Vero Moda med riktigt studieljus liksom? // Vår utomordrentligt goda (standard) fika på Espresso House. Blåbärs+hallonpaj+vanilia latte (<3) // Kampanj utanför Polhem i Lund tillsammans med ett härligt gäng tjejer från MUF. Ⓜ
 
Har faktiskt haft en riktigt fin vecka. ♥ Känns jättehärligt att titta tillbaka på veckan och känna att man faktsikt åstadkommit något och inte bara suttit hemma med plugget liksom. Nästa vecka är den sista innan påsklovet (can't wait) och på lovet är det påskfirande, festligheter, kompishäng och annat mys som står på schemat. Längtar! Veckan efter det bär det av till Linköping och MSU Rikskonferans iihh. Har en massa roligt att se framemot för tillfället, bästa känslan. ツ

Love, E
#1 - Johanna Utterberg

Åhh vad härligt det låter och sån bra känsla när man har mycket att se fram emot! :)

sv: Jag pluggar till ekonomiassistent, så nu pågår de sista kurserna med redovisning och bokföring. :)

#2 - ♫♪ sandra

gott!

#3 - Kajsa-Stina

Men åh vad mysigt! Låter som du haft en toppenvecka verkligen på alla sätt och vis! Hoppas din helg blir minst lika bra och att du får en fin lördagskväll! <3

#4 - S A N N A ♥

Åh vad fina bilder!

#5 - johanna

så himla fint med saker att se fram emot (och himla fint med silvana-rubrik)

#6 - Liborius

Härliga bilder:D

#7 - Jossie

Åh vilken mysig vecka du verkar haft!!

#8 - Sanna Preifelt

Många härliga bilder :)

#9 - Pauline

härligt!

#10 - Amanda Jona [SPONTAN]

Så härliga bilder :)

#11 - ebba

så härliga bilder :)