Emma & Julia

plus vs. minus
Hej på er alla fina! Njuter för fullt av allt vad Berlin har att erbjuda, och imorgon blir våran sista riktiga dag här! Tidigt på lördag bär det av mot Sverige igen. Samtidigt som det känns tråkigt att, känns det även skönt att komma hem. Sitter just nu och väntar på att få kolla på en bra film, och sedan somna. Är riktigt trött! Imorgon ska vi besöka Primark som sista shoppingdestination, sen senare på kvällen ska vi ut och hitta på lite roligheter som avslutning på veckan här! Innan jag stänger ner datorn tänkte jag haka på en liten bloggtrend som går runt just nu, nämligen +/- listan! 
 
+ Jag är otroligt lycklig! Upp till öronen förälskad ♡
 
- Vi har ett stort psykologiprov på måndag, som jag inte alls är förberdd inför...
 
+ American Horror Story säsong 4 är igång! Som jag längtat. 
 
- Våran nya regering fortsätter att klanta sig, hur ska det gå?!
 
+ Pumpkin Spice Latte (behöver jag säga mer?)
 
- Vintertröttheten har slagit till, finner inte orken längre! (kommer dock skriva ett inlägg om 
hur man kan övervinna tröttheten!!)
 
+ Höstmode (!) Vinröda naglar och läppar, kamelfärgade plagg, bootcut... åh!!
 
- Jag saknar min familj och mina katter som jag inte träffar alls ofta längre...
 
+ NI är bäst på att lysa upp vardagen med era fina kommentarer! ☆
 
 
 
Önskar er en fortsatt trevlig kväll och en rolig halloween helg! Vi hörs på måndag, XOXO Julia
 
#1 - My Fredblad

Lite mer possessivt än negativt iallafall! Har du kollat på den serien länge? :)

#2 - MATILDA

Är säsong 4 bra? Jag har sett säsong 1 och tycker den var super bra så skulle börja se säsong 2 men tyckte den var jätte kass :(

#3 - jossan

Man får fokusera på de positiva tingen i livet :D

sv: Haha nej jag är likadan, jag är lite för lat när det kommer till bakning :) Men gott är det, absolut! :D

#4 - Prietha

Måååste börja se ahs igen!!