Emma & Julia

Platsen dem aldrig upptäckte
Godkväll kära läsare! Hoppas ni haft en fin fredag och att ni har något roligt planerat i helgen, oavsett om det är att ligga hem med favoritfilmen, träffa bästavännen eller gå på en världens dunderfest. För mig, däremot, är det jobb som gäller i helgen. Men det är inte så mycket att göra åt, inget att klaga över, bara att göra. Kämpa kämpa Emma, som jag intalar mig själv. Igår var jag och shoppade med fina Jenny, och med mig hem fick jag lite fina plagg (visar fler en annan dag!). 
 
Bland annat denna söta saken:
Nämligen en bralette från VILA. Det är som en bh, fast med varken riktiga kupor eller byglar. Den är hur skön som helst och perfekt för oss mindrebystade, som ändå inte har så mycket behov att hålla brösten på plats. Men självklart kan vem som, oavsett byststorlek kunna rocka en sådan här spetsbh! Den är dessutom superfin under tröjor som är lite tunnare, och ringade runt hals och axlar så att spets sticker upp lite. Superfint, så kommer jag matcha min! Kunde inte låta bli att slå till, då den 1) kostade 50 kr, 2) satt perfekt och 3) har velat ha exakt en sån här modell länge. Imorgon kommer det upp en längre inlägg om känslor, håll utkik!
 
Love, E
#1 - Ellen Gräntz

De är så fina! Har också en liknande :)

#2 - rememberthiis.blogg.se

så fin!

#3 - Linn Strömberg

Fint köp! Ser fram emot att se resten :) Ha en bra helg trots jobb!

#4 - Julia Müller-Sandvik

Jag älskar sådana underkläder, synd att det inte är någon som ser dem >.<

#5 - Prietha

Har länge varit på utkik efter en bralette men hittar dom ingenstans, måste kolla in VILA!

#6 - Emma Engström

Hoppas du får en toppenhelg trots jobb! Så himla fin bralette, skulle gärna vilja ha en! Kram

#7 - MATILDA ROSQVIST

Åh vad fin! :)

#8 - ella

sjukt fin, och bra pris!! borde också införskaffa..

#9 - Sofia

Så fin!

#10 - Jeanette

Så fin :)

#11 - Ida Lindborg ♡

å jättefin! :D

#12 - Ashley

JA det är så himla snygga och sköna!

#13 - sandra

fina!

#14 - Sanna Widman

Så fin :)

#15 - matilda ♥

Jag köpte också en liknande, fast på Gina tricot och jag älskar den! Måste köpa fler, haha :)

#16 - Viktoria Eriksson

så fin! :)

#17 - S A N N A♥

Åh vad fin!

#18 - Sanna | Beauty & Design

Åh vad fin den var :)

#19 - Tezzo

Snygg!