Emma & Julia

naked 2 look
 
BROWS: anastasia brow wiz i färgen Taupe + Mac brow set in Emphatically blonde
EYES: naked 2 palette, isadora glossy eyeliner samt glamour wispies från ardell
 
#1 - Anonym

Snyggt!

#2 - Elin

Vad fint!:)

#3 - Nora Bååth

Hur lyckas man ens med vingen, är ju helt omöjligt!! Galet snyggt!

#4 - MALIN

Svar: Visst är dom grymma! Deras scrub använder jag faktiskt också - älskar den :)

#5 - Annelie

galet snyggt!! :)

#6 - linah

åhh love it!!

#7 - Mikaela

Vad fint! :)

Sv: Tack! :)

#8 - shazi

såå fina bilder

#9 - Vanessa andersson

Gud vilken perfekt eyeliner :O riktgt fint :)

#10 - Johanna Utterberg

Åh vad snyggt!!

#11 - Kattis

Vackert vackert!:)

#12 - Ida Lindborg ♡

åh gud så snyggt och fint sminkat! :D

Sv: Tack så mycket :)

#13 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint! :)

#14 - milina.blogg.se

Ser fint ut!

#15 - Teresia Wåhlen

Så galet snygg vinge, lyckas aldrig få till så där bra :/

#16 - ♫♪ sandra

fint!

#17 - Emma

Så otroligt snyggt!

#18 - Amanda Engberg

Snyggt! :)
Sv: Tack, desamma!

#19 - Lollee

Jättefint!

#20 - Emelie

Åh vad snyggt!

#21 - Ida Lindborg ♡

Sv: Tack snälla! :D♥

#22 - purposes.blogg.se

hahaha tänk om jag var sådär bra på smink? xD Det är jag verkligen inte xD

#23 - trisiaa

Vilka fina bilder på dig!
Snyggt sminkat!

#24 - VERONICA - fashion blog

Åh så perfekt! Så så fint tjejen :) Ha en grym söndag, kramar fina!

#25 - Kattis

Önskar att jag själv var bättre på att sminka mig!:)

Tack för din gissning i tävlingen och lycka till!:)

#26 - mamma mindy

Snygg sminkning :)

#27 - Prietha

Galet snygga ögonbryn och eyeliner, vill så gärna få till en snygg vinge men lyckas ALDRIG :/

#28 - bexollila

missa inte chansen att få synas för mina 2000+ dagliga besökare - nouw.com/bexollila/veckans-blogg-18833634

#29 - Malin ♔

Så himla fina ögonbryn!