Emma & Julia

En helg i Karlstad
Hej godingar! Jag sitter just nu på tåget påväg hem från Karlstad där jag har spenderat helgen tillsammans med min pojkvän. Jag har haft en jättemysig helg med en favoritperson, men nu är det tillbaka till vardagen som gäller. Känns både skönt och tråkigt, men som tur är har jag roliga saker planerade till helgen! Jag har knäppt av några bilder som jag gärna vill dela med mig av, så är har ni!
 
En bild från Karlstad, himla mysig stad faktiskt!
 
Det här med att resa över en helg och att försöka resa så lätt som möjligt. Det här med att vilja packa ner det mesta man äger, men inte få plats... Tryckte ner allt jag behövde i en nike-bag och storleken var perfekt! 
 
Utsikt från tågfönstret. Allt lugnande att åka tåg egentligen, med musik i öronen och bara titta ut. Infinner sig något slags lugn inom mig när landskapet utanför bara rusar förbi. 
 
Här, sitter jag nu på tåget, med en kopp kaffe och min dator i knät. Snart ska jag ta och sova en liten stund, jag är för himla trött. Har fått en del skolarbete gjort under resans gång och om någon timmar är jag framme, då ska jag hem och sova i min sköna säng. Men innan dess ska jag köpa mig en Ben & Jerry, så himla längesedan jag åt en sån! 
 
Love, E
#1 - johanna

åh det låter som en megafin helg ju! hoppas den här veckan blir lika bra, kram!

#2 - Tuuli

så fina bilder!!- vill förresten passa på att tipsa om att jag har en månadensblogg tävling på min blogg, länk till tävlingen finns under min header!

#3 - Linn Strömberg

Mysiga bilder, ha en superbra helg!

#4 - Julia

lät supermysigt :)

#5 - jos

Mysigt!

#6 - Sarah

låter myssigt .. fina bilder

#7 - Celine

Åh så mysiga bilder!

#8 - Pauline

vad mysigt :)

#9 - Julia HW

Så mysigt!

#10 - Marlene S.R

så mysiga bilder!

#11 - Minea

alltså ååh, färgerna på dessa bilder<3

#12 - Jos

Härligt!