Emma & Julia

snabba frågor om moí
1. Två sanningar om dig själv?

Ibland är jag rädd för framtiden, hur allt ska bli och om allt man oroat sig om verkligen kommer lösa sig. Jag hatar att jag är blyg och kämpar varendaste dag för att våga prata mer.

 

2. Vad köpte du senast? 
Det senaste jag köpte var min handkräm från Apoteket Hjärtat eller i matväg, ett Marabou Nonstop!

 

3. Vem gör dig lycklig? 
Mina härliga vänner, musik, att inspireras av duktiga talare samt lära mig mer om det jag är intreserad av!

 

4. Vad gör dig ledsen?
Rasism, SD och den nya regeringen som håller på att riva ner det Alliansen byggt upp. :(

 

5. En dröm? 
En dröm jag har är att bo eller plugga utomlands.

 

6. Hur lång är du? 
Jag är 169 enligt vissa och 170 enligt andra. Så ja. 

 

7. Hur löd ditt sista sms du fick? 
"Hej Emma! Stort tack för bilderna. Trevlig söndag!"

 

8. Vilken är din favoritplats? 
Åh gud, vilken svår fråga. Tillsammans med vänner på Stockholms gator är iaf en stark favorit. 

 

9. Vad tycker du om att göra? 
Äta, diskutera, fotografera, skratta tills tårar, fuldansa, instagramma, blogga (såklart!) snapchatta, yay (adda mig emmmabroberg!), baka, se på tv-serier, tända ljus, skriva, lyssna på musik, jogga, sminka mig osvosv. Finns ju en hel massa saker jag gillar att göra. :D

 

10. Vart i världen skulle du vilja befinna dig i just nu? 
I USA, i Los Angeles eller så, shoppandes på ett stort köpcenter. 

XOXO Emma

#1 - NICOLE

Kul att läsa :D

#2 - Jonna

Jag är också blyg och verkligen hatar det! :( Kul att läsa!:)

#3 - MATILDA

Så fin bild och trevliga frågor!! :) kram

#4 - anniepiie

Shopping är ju såå nice! :D

#5 - Emelie

Så fin du är! Tycker om att läsa såna här listor, så roligt att läsa det! :)

#6 - Carro

Kul lista! :)

#7 - Maja

Sista frågan!! :D

#8 - amanda

så fin bild :D

#9 - Sara

USA vill jag med åka till :)

#10 - Prietha

LA skulle inte sitta fel nu :')

#11 - Sandra Lundin

Vet inte vad du oroar dig för men är nästan säker på att allt kommer lösa sig, det brukar göra det! Ibland kommer lösningar man inte ens har kunnat fundera på. Håller tummarna för dig :)