Emma & Julia

Påskafton 2015
Godmorgon sötisar! Idag har jag studiedag egentligen, men jag ska snart catcha bussen in till stan för att göra ett prov jag missade häromveckan, när jag var sjuk. Har pluggat massa de senaste dagarna så hoppas verkligen det går vägen nu. Tänkte slänga in lite fina bilder i detta inlägget, från min påskafton, enjooy x
 
Mormor och morfar kom över på lite påsklunch och vi dukade med våra gamla, men ack så charmiga glas inne i vardagsrummet. _Älskar_ ljuset på denna bilden, hur fint? 
 
Vår påsklunch bestod av allt från sill, lax, ägg, potatis, rädisor, bröd, gräddfil, cheddarost, vörtbröd osvosv. Mums!
 
Jag var klädd i min fina randiga klänning från sheinside och hade nytvättat hår, (bästa känslan!)
 
Senare på kvälen drog jag in till Malmö och hängde med ett fint gäng människor. Vi drog runt i Malmö, gick till en och annan mysig bar och hade det bra. Vi ville ju fira påskafton på riktigt, hehe. Och det var allt för min påskafton! Nu måste jag sminka mig lite snabbt och hinna med bussen intill Lund. Om jag får tid över ikväll tänkte jag ta och skriva ett lite längre och mer seriöst inlägg om att fästa sig vid tillfälliga personer, så håll utkik. puss
 
Love, E 
 
#1 - Damla

Vilken härlig blogg ni har! xx

#2 - MATILDA ROSQVIST

Hoppas provet går bra! :D

#3 - Linn Strömberg

Lycka till på provet finis!

#4 - Sofia

Låter som en bra dag! :)

#5 - Liborius

hoppas provet går bra:)

#6 - isabella felicia

svar: tack snälla ni!!

#7 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken härlig påskafton:)