Emma & Julia

Shopping day
Hej alla fina! nu är jag (Julia) tillbaks efter påsklovet som spenderades i båda Uppsala och hemstaden! Jag har inte haft möjlighet att blogga där så stort tack till Emma som tog över rodret under påskveckan! Men nu är jag tillbaka :) Idag åkte jag direkt ut till Hyllie och Emporia i Malmö efter skolan, kände att det var dags för lite efterlängtad solo shopping, bara jag som ääälskar att shoppa ensam? Musik i öronen och gå i sin egen takt, bäst!
För någon vecka sen öppnade Victoria's secret en liten butik här i Malmö, självklart var jag tvungen att smita in där bara för att! Två läppglans fick följa med hem, 2 för 1 var det också. Topp!
Den ena färgen går åt lite mer brun/nude hållet och den andra är bubbelgumsrosa, så himla fina! 
Man känner sig så himla tjejig när man går runt med sin lilla VS påse haha, köpte lite annat också men det sparar jag till en annan dag, Kram!
 
 
Love, J
#1 - frida christina

Älskar också att shoppa ensam!

#2 - Linn Strömberg

Gillar både att shoppa ensam och med vänner :D

#3 - Elin

Läppglansen såg jättefina ut! Blir det samma färg när man har den på sig eller hur blir det då?:)

#4 - johanna

kan bara shoppa ensam nästan. blir så stressad annars.

hoppas att du hade det fint i uppsala förresten!

#5 - Emma

åh vad fina! :)

#6 - Malin

Men åh vilka fina färger på dom!