Emma & Julia

with love from odd molly
Hej på er! Och förlåt för den usla uppdatering... jag har känt mig så himla hängig sen jag kom hem från påsklovet, har ingen ork alls! Men idag tog jag tag i att fota ett plagg jag köpte i tisdags, och som jag är så himla glad över!
Nämligen det här fina linnet från Odd Molly:
Ni som hängt med på bloggen ett tag vet att jag har 2 passioner i livet: Odd Molly och MAC, haha! Skämt åsido... Men, iallafall. Detta linnet blev det aldrig av att köpa för min del förra våren då den också fanns att köpa, och sen dess har jag letat som en galning efter det online hos olika återförsäljare och även begagnat på tradera utan lycka. MEN så fick jag till min förvåning se att linnet kom tillbaks till Odd Mollys hemsida även denna vår, Gissa om jag blev glad?! Var bara tvungen att slå till!
Älskar färgen dessutom! Linnet kommer i flera olika färger, men den är ceriserosa färgen var den som verkligen fick mig att falla pladask, udda för mig som knappt äger något rosa!
För 595 kr hos Odd Molly blir den din! Kram
 
Love, J 
 
#1 - Liborius

fint!