Emma & Julia

en ny favorit
Hej på er! Idag är det söndag och jag har bara legat och slappat exakt hela dagen, viktigt att göra det ibland tror jag, trots att man känner sig som världens slöaste person. Idag tänkte jag visa upp något nytt i höst/vintergarderoben som jag tror kommer bli en stor favorit!
 
Nämligen en kabelstickad tröja ifrån Ralph Lauren. Hur fin är den inte?! Kan bara tänka mig hur gosig den kommer vara att dra på sig en kall morgon. Enkelt men snyggt, precis som jag vill ha det.
 
 
När vi ändå är inne på ämnet höst/vinter så måste jag säga att jag är mer taggad än ledsen över att vi snart närmar oss den tiden utav året. Visst, sommaren är fantastisk på alla sätt och vis men sensommar/höst är nog min favoritårstid ändå. Vad tycker ni? 
 
Love, J
#1 - Ida Lindborg ♡

ååh så fin!

Sv: haha, den var hemsk :D

#2 - Johanna Utterberg

Vad fin! Håller med dig helt, jag är också taggad på hösten!! :)

#3 - Sarah

De e skönt o ba chilla ibl :)

#4 - Viktoria Eriksson

så snygg! :)

#5 - Jeanette

Så snygg! Kan verkligen förstå att det kommer bli en favorit :)
Jag ser också fram emot hösten, mest för att jag kommer börja studera igen, vilket jag ser fram emot, men också för att hösten är så mysig!

#6 - ami

Jag är likadan, älskar sensommaren/hösten bässt : :)

#7 - N

Älskar de tröjorna! Har en vit, lila och blå! :)

#8 - Emma

åh såna där tröjor är jätte snygga med en skjorta under tycker jag :) Jag tycker också om sensommar/höst, tycker höstmodet är så snyggt också :)

#9 - Linn Strömberg

Super snygg!
Jag är sommarmänniska så är inte alls taggad... Eller hösten går väl an, men vintern... usch xD

#10 - thaipinnen

snygg!

#11 - Sanna | Beauty & Design

Jättefin :)

#12 - Erica

Såå fin! :)