Emma & Julia

back on track
Hej på er alla fina! Oj, vad det har ekat tomt från min sida på senaste tiden... är väldigt tacksam över att Emma tog över rodret under veckan då jag behövde en siesta! Har varit uppe hos min familj i Norrköping och bara försökt vila ut! Men nu är jag tillbaka, vill jag lova! Hade ni också lov veckan som var? 
 
I måndags blev det dags för mig att besöka frisören! Jag har gått med lång utväxt i flera flera månader, något som varit otroligt skonsamt för mitt slitna hår! Men det var verkligen dags för en uppfräschning, så jag blonderade det, och denna gången hela håret istället för slingor! Är fortfarande rätt så ovan, men visst blev det väl fint? Dessutom fick jag lägga tassarna på min Rebecca cardigan från Odd Molly som legat och väntat på mig i sitt paket i Norrköping, hur fin är den inte?! Älskar den!
 
Tja, som jag skrev så har jag mest försökt koppla bort allt som har med verkligheten att göra och bara fokusera på att umgås med familj och vänner. En hel del mys med mina fina katter som jag inte träffar alls ofta längre blev det också! Saknar verkligen att ha djur i mitt hem... Men somsagt, nu är jag tillbaks! Vi hörs snart igen. 
 
Love, J
#1 - Linn Strömberg

Jag har lov den här veckan :)

#2 - Klara Andersson

så sjukt fina bilder

#3 - Hillevi

åh vad fina bilder! har lov denna vecka :)

#4 - Ebba

Så fin tröja!

Svar: åh tack så mycket :)

#5 - Anonym

Älskar tröjan, den är verkligen hur fin som helst!

#6 - Sanna Preifelt ❤

Älskar tröjan, den är verkligen hur fin som helst!

#7 - Jennifer Sassi

Mitt lov tog slut för typ två veckor sen , så drygt hehe. Vad ska du göra under helgen ? Några planer?
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! :)

#8 - johanna

vart jättefint!! och koftan ser asmysig ut!

#9 - Caroline Blomberg

ibland är det skönt o bara ta lugnt, och skippa o tänka på bloggen!

#10 - ida foto. ♛

åh så fina bilder! älskar redigeringarna :D

#11 - Pauline

så fina bilder :)

#12 - N

Fin tröja!

#13 - milina.blogg.se

Himla fina bilder!

#14 - Cecilia Johansson

Skönt att ha någon att blogga med!:D
Jättefin blev du i håret!

#15 - linah

du e så fin!

#16 - Elin

Gud vad fint håret blev! Lät som du haft det mysigt:)

#17 - Prietha

Håret blev svinsnyggt!

#18 - Josephine

Du blev super fin i håret! :D

#19 - Kimmey ~ Kung varje dag

Mysiga bilder!

#20 - MartinaOlsson

sv; haha köööp!! så underbara :)

#21 - Johanna - inspo för briljanta bloggare

Grymt inlägg, hur hittade du en bra frisör? Hittar bara de som förstör mitt hår:(

Ha en fantastisk dag

#22 - ♫♪ sandra

fin katt!

#23 - Sofia

Så fina bilder!

#24 - Matilda Wikblom

koftan e supersnygg!

#25 - Sofia

Så fint! :)