Emma & Julia

Love is in the air
Godmorgon alla fina! Nu har jag äntligen fått sportlov och det är bara hur skönt som helst. Hitils på lovet har jag hunnit hänga med lite fina vänner, pluggat, blivit förskyld (tyvärr) och tittat på diverse tv-serier. Jag har också jobbat en del på den nya designen, som snart snart kommer upp här på bloggen, yay! 
 
Tänkte ta och visa denna fina asken/lådan med chokladhjärtan som jag fick av bästa mammi på alla hjärtans dag. Tycker den var hur söt som helst och åh så god chokladen var. Även fast man inte har pojkvän, tycker jag det är viktigt att uppskatta de personerna man har runtomkring sig alldeles extra på alla hjärtans dag. Oavsett om det är ens föräldrar, syskon eller vänner. 
 
Men visst, det är klart att man ska visa att man uppskattar människorna omkring sig varje dag, men ofta i ens stressiga vardag hinner man inte alltid med. Därför är det bra att det finns en sådan dag ändå. Tycker det är så himla gulligt att se hur gamla par köper rosor och choklad till varandra och glädjen i deras ögon är densamma som när var nykära. Så himla gulligt! Nog om alla hjärtans dag nu haha. Imorgon fyller jag 18 (omg?) och ikväll väntar tacokväll med finfina vänner. 
 
xoxo emma
#1 - Ebba

Hoppas du blir av med förkylningen snabbt!
Svar: ja supergott verkligen :)

#2 - Josephine

Skönt med lov! Krya på dig :)

#3 - Hillevi

Grattis i förskott!

#4 - Hanna Victoria Sahlqvist

Men åh va kul att fylla 18, myndig och allt blir du! Stort grattis fina du i förskott :)
Kram Hanna!

#5 - Liborius

åh vad jag hade behövt ett lov, haha!

#6 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men vilka söta:) Så gott!

#7 - Emma Grann Fotografi

Så sött!!

#8 - Pauline

vad härligt med lov! men så tråkigt med förkylning :(

#9 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt med lov! :)

#10 - Cassandra

Så gulligt paket :D

#11 - N

Fint!

#12 - Amanda Persson

Håller helt med dig, man ska ju såklart visa att man uppskattar sina nära och köra varje dag, men ibland hinner man inte så då är det bra med alla <3 dag :) kram

#13 - Jennisbeauty

Vilken ursöt chokladask din mamma gav dig! :')

#14 - Betty

Nej vilka söta! Håller helt och hållet med dig kring alla ♡-dag

#15 - Linda Johansson

sååå fiiiint!

#16 - Sanna Preifelt

Åh vad söta små chokladbitar :)