Emma & Julia

Min 18-årsdag
Hej på er! Igår var det som ni vet, min 18-årsdag! Jag tänkte dokumentera den här på bloggen, då det känns som en mer eller mindre viktigare dag i livet, faktiskt. Såhär kommer fyra bilder från min dag: Tack för era fina gratulationer föresten!
 
Dagen började med att jag hade en väldigt lugn och skön morgon. Jag åt en ypperlig frukost framför ett avsnitt av favorit-tvserien: Gossip Girl. Efter det gjorde jag min klar för dagen: duschade, bytade om och sminkade mig. på bild nummer 2, ser ni klädvalet dagen till ära. Svarta jeans från Levis och ny tröja (som jag fick i present), från Odd Molly. Efter det begav jag och några vänner oss till Nova Lund, för lite myshopping samt fika. Vi gick runt i en massa affärer, handlade lite smått. Jag fick med mig en tröja från Bikbok hem, som jag tänkte visa en annan dag. Likaså mina presenter kommer jag snaart att visa, håll ut!
 
I alla fall, vi slog oss ner på Espresso House och avnjöt en god fikapaus. Jag tog en vanilia latte och en choklad muffins, det var gudomligt gott. Sedan begav jag mig hemåt igen, för att byta om inför restaurang-besöket med la familia inne i Malmö. Vi var på Årstiderna i Malmö och åt en supergod tre rätters-middag. Hummersoppa, Entrecote och citronpannacota! Riktigt gott var det. :) Dagen till ära fick jag lite champagne att skåla med. Supermysigt! Efter det begav jag mig hemåt och snackade lite med kompisar innan jag somnade, trött och förskyld tyvärr. Imorgon bitti åker jag iväg på distriktstämma med MUF Skåne och jag är så taggad! 
 
xoxo emma
#1 - Elin

Lät som en mysig födelsedag:D
Sv: Ja precis, brukar oftast vara så..<3

#2 - Oslofru

Så kul! :D Grattis i efterskott <3

#3 - Linn Strömberg

Åh underbart! Super fin tröja du fick :D

#4 - MartinaOlsson

sv; åh vad roligt! :)

#5 - Emelie

Låter som en bra dag!

#6 - Klara Andersson

gott det ser ut!

#7 - Ebba

Så härliga bilder!
Svar: tack så mycket, mår bättre nu :)

#8 - shazi

espresso house<3, bästa som finns

#9 - Hillevi

verkar som en bra födelsedag! :)

#10 - Prietha

Gud vilken mysig födelsedag!

#11 - Julia Müller-Sandvik

Grattis grattis grattis, verkar trevligt :D

#12 - Josephine

Så härlig födelsedag! :)

#13 - Liborius

åh vilken toppendag:D grattis i efterskott!

#14 - Pauline

mysigt! :)

#15 - Cecilia Johansson

Låter som en underbar födelsedag :) hoppas du kryar på dig!♥

#16 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig dag! :)

#17 - linah

fina bilder:)

#18 - Hanna Victoria Sahlqvist

Men åh vilken härlig dag! :)
Kram Hanna

#19 - malin

Åh det lät som en bra födelsedag det! :))

#20 - Klara Andersson

låter som en bra 18-års dag

#21 - Jennifer Sassi

Sv: Låter roligt! Jag ska till min kusin och ska fira tillsammans med henne och andra hennes födelsedag. :)