Emma & Julia

sunday
Hej på er! Hoppas ni mår bra, jag har precis storstädat precis som jag alltid gör på söndagar. Söndagsångesten är påtaglig ska ni veta... Idag tänkte jag skriva ett lite annorlunda inlägg som jag avvaktat med ett tag. För några månader sen hittade jag en hemsida via bland annat Linn Ahlborg. Jag är egentligen mot märkeskopior, men kvalitén verkade vara ovanligt bra så jag tänkte ge det en chans. Detta är inte reklam för hemsidan! Men det kan vara ett alternativ för alla som inte har råd att lägga en massa pengar på märkesväskor bl.a Hoppas ni inte tar detta inlägg på fel sätt eller vad man ska säga... here we go!
 
Först och främst beställde även Emma två saker från hemsidan, ett Tiffany armband och ett halsband "från" Swarovski. Tyvärr så tappade hon armbandet redan första dagen men hon blev nöjd med kvalitén på båda sakerna! Såhär ser halsbandet ut iallafall: 
Alla produkter kom i fina askar/lådor vilket var positivt.
 
Jag beställde först och främst en kopia på en Louis Vuitton Neverfull bag, någon gång i livet kommer jag investera i en äkta, men jag ville se hur kvalitén var på en fake. När jag fick hem den luktade den rätt konstigt, men lukten försvann efter ett tag. Jag tyckte att axelremmarna och detaljerna såg rätt plastiga ut, men efter vidare undersökning såg jag att även de äkta har "glansiga" detaljer i den här färgen. Jag kommer använda den på sommaren som slit och släng väska, eller på stranden kanske? I övrigt var den i bra kvalité tycker jag! 
Väskan kom i en dustbag som såg riktigt äkta ut, det var toppen!
 
Sedan beställde jag även en ny plånbok eftersom min gamla varit med om en hel del! En chanel-inspirerad fick det bli! Det här är nog den saken jag är mest nöjd över, den har fina detaljer och ser rätt äkta ut måste jag säga! En nackdel är dock att den luktar, värre än väskan! Det var värst i början och allt i min väska luktade som plånboken, men nu har lukten avtagit lite som tur är... Till det köpte jag ett nytt iphoneskal till min nya iPhone 6 som jag redan visat! Den skyddar min mobil bra tycker jag :) Sist men inte minst köpte jag en "bag charm" med Louis Vuitton motiv. Denna använder jag inte eftersom att den troligen är ihålig och låter som en kobjällra haha! Men den kom i en fin ask som pryder mitt sminkbord åtminstone :) 
 
Som sagt, jag är inte för kopior på märkesväskor egentligen eftersom jag vet att det är olagligt i många fall. Så om det blir för mycket negativ feedback på det här inlägget kommer jag ta bort det. Annars hoppas jag ni gillade det. Hemsidan hittar ni HÄR
#1 - Aschmanda

ååh nice :D<3

#2 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fina saker! :)

#3 - moniki.blogg.se

Så fina ! :D
Sv: tack så mycket!

#4 - Sofia

Vilken 16 åring har råd att köpa 100 märkes väskor osv? Fake ska det va!!!

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

#6 - Malin

Väskan är ju riktigt snygg ändå ;)

#7 - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alltså det är få unga som faktiskt har råd att köpa äkta saker, så jag tror att de flesta faktiskt kör på fakevarianter, men vad gör det. Väskan är ju snygg hur som helst:)

#8 - mamma mindy

Såå snyggt allt är på bilderna..kram