Emma & Julia

adidas superstar ☆
God morgon! Just nu befinner jag mig hemma i Östergötland och ska spendera några dagar här med familjen. Känns riktigt välbehövligt med tanke på hur mycket som hänt senaste veckan! Som ni kanske såg i vårt "Häng med oss!" inlägg införskaffade jag mig något alldeles speciellt den dagen; nämligen ett par Adidas Superstar!
 
 
Dessa skorna har jag suktat efter huuuur länge som helst, och när de bara fanns i en storlek kvar som råkade vara min kändes det som om det var menat! Så med mig hem från Hyllie hade jag mina drömskor i en stadiumpåse. 
 
Dessa ska jag, varvat med mina Nike Airforce, bära mycket i höst. 
 
Love, J 
#1 - Sara Ekman

Snygga :)

#2 - Ida Lindborg ♡

så himla snygga!

Sv: Tack så jättemycket! :D

#3 - MALIN

Bästa skorna! Bär dom vartenda dag nästan!

#4 - Linn Strömberg

SÅ SNYGGAAA!!

#5 - Carro

Snygga!!!

#6 - Erica

Jättesnygga, och låter verkligen som att det var meant to be då det var just din storlek som de hade kvar! :)

#7 - Lina

Så snygga!

#8 - Klara Andersson

åå avis dom där är såå snygga!

#9 - Skogsraah ☾

Härligt med nya :D

#10 - Sanna | Beauty & Design

Åh vad snygga :) Älskar gulddetaljerna!

#11 - S A N N A♥

De är så snygga!

#12 - Henrik Olsson

Hoppas att du får en trevlig tid med familjen! :)

#13 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Snygga!

#15 - Ellie

Åh snygga skor!!

#16 - sandra

snygga!

#17 - Henrietta Nylund

Verkligen såå snygga!

#18 - N

Himla snygga!

#19 - Celine

Åh så snygga! Avis!

#20 - Alice

Så snygga! :D

#21 - Jeanette

Så snygga skor! :) Vill också ha sådana.

#22 - Emeline

Åh vad fina! Om du vill veta hur man får platt hår UTAN värme så är det bara att checka mitt senaste inlägg - genialiskt! :D Har också Veckans Blogg-tävling!

#23 - Linnea

Åh, kul att du gillar collaget 💕

#24 - Boel

Gud vad snygga :D

#25 - Natahlie

Nu har jag startat en "månadens blogg" tävling, vill du bli en av de 5 vinnarna? Isåfall så MÅSTE du delta! :)

#26 - Prietha

Har letat som en galning efter dessa och inte hittat dom i min storlek :(

#27 - Sarah

De e kul o köpa nåt man länge velat ha :) Jaa de måste vart menat ;) Snygga :)

#28 - ALICE

SÅ galet snygga!

#29 - VERONICA - fashion blog

Gud så härligt! Åh, dröm skorna. SÅ vackra!! Ha en underbart fin dag tjejen! Kram!

#30 - corneliaeriksson.blogg.se

SÅÅ FINA!

#31 - Isabella Huynh

skorna är skitsnygga!

#32 - Emma Grann Fotografi

Snygg!!

#33 - linah

va snygga:D!

#34 - thaipinnen

åhh vill också ha!

#35 - Emma Engström

Ahh, de är så snygga! :D

#36 - Moa Persson

Gud så snygga :DD

#37 - Hannah Danielsson

åh jag vill ha dem!! nästan äckligt snygga ju! kram :)

#38 - Flisan

sv: hehe tack :D

sjukt snygga :D

#39 - Emelie

Men åh så snygga skor!

#40 - Felicia

De är så snyggaaa!!

#41 - Ellen Gräntz

De är såååå snygga! Har ett par Nike Air Force, men skulle jättegärna ha ett par sådana här också. :)

#42 - Linn

De är såå snygga! Vill också ha dem!!