Emma & Julia

Det var en morgon i december
Godkväll finisar! Hoppas allt är bra mer er idag. Idag har jag avklarat en av mina sista dagar på sommarjobbet, vilket känns superskönt. Nu har jag bara tre jobbdagar kvar, heja mig! Dessutom kommer jag få min lön redan den 27:e, så kunde inte kännas bättre. Tänkte ta och dela med mig av tre fina bilder från en annan fin kväll. Nämligen lördags. Besökte en vän i Malmö för att fira in hennes 18-årsdag!
 
I vanlig ordning kommer här bilderna;
Hur sjukt fin var inte denna kväll? Bilderna är tagna i Västra Hamnen i Malmö, överst den superfina solnedgången över havet - verkligen guldvärd att se. Sedan ser ni en fin vy över Turning Torso mitt under solnedgången. På sista bilden kan en skymta Öresundsbron i horisonten. Riktigt vackert! Tycker att det är något så himla speciellt med såhär fina kvällar. När allt är tyst och stilla, solen går ner över havet och naturen får spela sitt spel. Egentligen är ju vi människor skapta för att vistas mer i naturen och sådanna här kvällar ger mig verkligen lite mer hopp. Viktigt att kunna njuta av små saker också! Nu ska jag laga en god vegetarisk middag det blir grillad sallad med sparris och ratatouille och mozzarella, mums!
 
Love, E

 
 
#1 - Ella Stork

åh vilka fina bilder du tar!

#2 - Skogsraah ☾

Åh så härliga bilder :)

#3 - Linn Strömberg

Åh vad skönt att få lönen så snabbt efter du är klar!

#4 - Felicia

Åh taack så mycket vad kul att höra :D

#5 - ebba

helt underbara bilder!

#6 - MALIN

Jag är så glad att jag bor här och får ta del av den vackra soledgången varje kväll :)

#7 - Jeanette

Så fina bilder :)

#8 - Carro

Jättefina bilder och vad skönt att sommarjobbet snart är klart :)

#9 - Liene Svärd

Mysigt :)
Älskar solnedgångar! ett av det vackraste som finns.

#10 - Ella Stork

åh vad skönt att vara klar med jobbet! jobbade de två första veckorna på lovet, så skönt att ha det avklarat!

#11 - Sanna | Beauty & Design

Åh vad underbara bilder :) älskar södra Sverige!

#12 - Rebecca Wahl

fina bilder!

#13 - N

Åh vad härliga bilder!

#14 - Lina

Härliga bilder och skönt att jobbet snart är slut!

#15 - Christina

Åh så vackert :) Har aldrig varit i Malmö, bara kört förbi med båten när jag tagit den till Danmark :)

#16 - Sanna Widman

Underbara bilder och låter härligt! :)

SVAR:
Kul att du gillade det! :) gör så

#17 - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Skönt att du äntligen snart är färdig. Själv är min semester snart slut, bläää.

Sv: Tack så mycket, blir lika glad varje gång av att höra det. Kramis!

#18 - Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.
http://sannawidman.se/2015/july/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

Ha en fin Onsdag <3

#19 - Emelie

Det lät riktigt härligt!

#20 - Ida Lindborg ♡

Vilka vackra bilder! :D

#21 - Emma Grann Fotografi

Så fint!!! :)

#22 - Sarah

Fina bilder :)

#23 - Annette

Härlig blogg du har :):)
Kika gärna in hos mig o säg vad du tycker.

-----> http://nouw.com/Nettan

#24 - Pauline

fint!

#25 - Sanna Eriksson

Fantastiska bilder <3

#26 - Erica

Jättefina bilder! <3