Emma & Julia

drömskorna!
Hej finisar! Hoppas allt är bra med er idag. Har fått ett sånt himla flow och en massa inspiration på att skriva inlägg, så har nyss suttit och skrivit 4+ inlägg som kommer publiceras längre fram! Kan utlova både shopping-inlägg, tips och må-bättre-inlägg. Längtar efter att få höra er respons på dem! Men först, ännu ett new-in-inlägg. 
 
För häromdagen fyndade jag nämligen dessa urcoola sandaler från dinsko! Älskar verkligen modellen, med den stora klumpiga klacken, den svarta färgen och remmarna. Dessutom är klacken precis lagom hög; inte tillräckligt hög för att bli jobbig att gå i, men som ändå gör en längre och gör att benen ser SÅ mycket snyggare ut! I sommar kommer jag att matcha dessa skorna till högmidjade shorts, bootcutbyxor och vippiga kjolar samt magtröjor. Håll utkik efter outfitbilder här på bloggen framöver! (: 
 
Love, E
 
#1 - MATILDA

åh snygga!

#2 - Julia Müller-Sandvik

Urtjusiga, verkligen. Jag gillar sandaler med klack :D

#3 - Christina

Åh de är så himla snygga :) Provade dem tidigare i sommar men köpte dem aldrig :/

#4 - Vanessa andersson

åh såå fina :)

#5 - sandra

snyggt!

#6 - julia

GUD så snygga!! :)

#7 - Linn Strömberg

Ser fram emot inläggen och så snygga skor!!

#8 - Klara Andersson

fina!

#9 - Jeanette

Så snygga skor :)

#10 - ISA

aa men faktiskt väldigt perfekta! lagom klack är viktigt ;) bra köp!

#11 - Sanna Widman

Sjukt fina! :)

SVAR:
Visst är det! :)

#12 - Emma Grann Fotografi

Jättefina!!

#13 - Skogsraah ☾

Supersnygga!

#14 - thaipinnen

galet snygga!

#15 - Kajsa-Stina

Men gud vad härligt att du kommit in i ett härligt flow och har massvis med inlägg att bjuda på! Älskar när motivationen och inspirationen är på topp och som att ingenting kan stoppa en liksom! Ser fram emot att ta del utav allt du har på lager hihi! :)

Förövrigt sjukt snygga skor! Önskar själv jag ägde dessa par då det verkligen är skor i min smak <3

#16 - Cajsa Lindahl

Tack fina du. :)

#17 - Linnéa

Wohoo, dom var sjuuuukt snygga <3

#18 - Kattis

Snygga! Och roligt när man har sån där inspo att man kan skriva flera inlägg på en gång!:)

#19 - Prietha

Perfekta som både vardagsskor och festskor!

#20 - Madelene

Fina ! :)

sv: Hoppas jag med ! Än så länge känns det verkligen som att sommaren är kommen :D

#21 - Sarah

De e alltid najs o fynda :) Najs me skor som har stadiga klackar :)

#22 - Henrietta Nylund

Suupersnygga!

#23 - Henrik Olsson

Det låter som läsvärda inlägg :)

#24 - Henrik Olsson

SV: Jag jobbade på Ullareds ÅVC - sätter inte min fot på Ge-Kås :P

#25 - Emiza

snyggt

#26 - Pauline

så snygga!

#27 - Emma Engström

Alltså åh, ge mig! :'D

#28 - Alice

Riktigt snygga! :D

#29 - Kajsa

snygga!

#30 - Ida - foto & häst

åh så snygga! :D

#31 - rebeccafornstedt.blogg.se

Åh vad fina :)

#32 - Sanna | Beauty & Design

Åh vad fina :)