Emma & Julia

alltid med mig
Hej på er! Hoppas sommaren har börjat bra för er och att vädret varit på er sida. Som jag nämnt tidigare är det en rätt kaotisk tid i mitt liv just nu, men jag klarar mig, och det är det viktigaste! Idag tänkte jag dela med mig av två saker som jag alltid bär med mig, nämligen ett halsband och en klocka.
 
Här är min samling berlocker som betyder så himla mycket för mig! Den första som föreställer en fyrklöver (duh?!) som jag fick av min mamma förra julen, den bär jag med mig för att få lite extra tur. Jag vet inte om det fungerar så bra, än, men det kanske kommer med tiden. Den andra berlocken fick jag också en jul för några år sedan av mamma, den föreställer henne och mig. För mig betyder den otroligt mycket eftersom det känns som hon alltid finns med mig fast vi är så långt ifrån varandra. Den tredje fick jag i doppresent (tror jag?) och den föreställer mitt stjärntecken Lejonet med sin starka karaktär som stämmer så bra in på mig. Den sista är en pärla från mormor.
Dessa fyra har jag alltid med mig.
 
Det andra föremålet är en klocka jag jag ärvt utav min farfar. Jag får ofta frågan varför jag bär en klocka som står stilla, men det är helt enkelt eftersom hans tid är ute. Sen är den ju väldigt vacker att kolla på också, eller hur? 
 
Har ni några smycken som betyder extra mycket för er? 
 
Love, J 
#1 - Cajsa Lindahl

hihi tusen tack! xD men den går inte riktigt ihop med min personliga doft så det är ju inte så bra. :(

#2 - Cajsa Lindahl

supersnygg blogg btw!

#3 - Henrietta Nylund

Halsbandet var verkligen fint!

#4 - HJJONSSON

Vilken fin halsband!!

#5 - Linn Strömberg

Älskar halsbandet <3

#6 - linah

äälskar halsbandet!

#7 - Kattis

Jättefina smycken!:) själv har jag en ring och ett armband som jag ärvt av farmor som betyder lite extra för mig.

#8 - Gina

så fina! :)

#9 - corneliaeriksson.blogg.se

Så himla fint halsband! :)

#10 - Louise Worm Due

jätte fint halsband :) kram

#11 - sandra

åh fint!

#12 - Kimmey :)

Vilket fint halsband!

#13 - Klara Andersson

såå fina smycken!

#14 - thaipinnen

så fint!

#15 - Moa Persson

Jag älskade ditt halsband!!
Jag hade ett halsband som betydde jättemycket, det är försvunnet dock... Sedan fick jag ett av min farmor som jag tappade :( Sådan otur jag har! Men nu har jag ett guldalsband som är av mormor <3

#16 - Emma

Berlockerna är verkligen jättefina, tycker det är så kul när man har något som man verkligen tycker om och alltid har med sig!

#17 - cassandra gigel

så fina!

#18 - Ida - foto & häst

åh så himla fina smycken! :D

#19 - Sanna Widman

SVAR:
Japp! :) Gör det, värd att se. Ska väl ta och se ettan någon gång snart.

#20 - ★ Discosallad ★

Vilka vackra berlocker! Jag har också en del berlocker i guld, men jag använder dem tyvärr inte särskilt ofta. Det kanske jag borde göra? Önskar er en trevlig dag :-)