Emma & Julia

Bråvalla 2015
HEJ på er! Nu är vi äntligen hemma efter en fantastisk helg på Bråvalla. Har länge längtat efter att få göra detta summeringsinlägg av våra dagar på Bråvalla, kommer bli så himla fint att kunna titta tillbaka på sedan. Helgen har bjudit på dansdansdans (bokstavligen), vi har dansat tills våra ben inte bar oss längre, en massa härliga skratt, bubblande vin, tårar till alla fantastiska artister (framförallt Kent), kramar, nya vänner, musik, äventyr, festivalmat och allt fint därtill. Så himla bra helg. 
 
Och i vanlig ordning kommer bildbomben hääär:
Vi såg världens bästa Kent och trots alla recensioner om att det var en "dålig konsert", som vi dock inte håller med om, föll tårarna från början till slut. Fruktansvärt underbart och fint!
 
Ännu mer DJs bjöds det på, bla: Nause, Albin Meyer, Major Lazor osv. Sjukt fett. Festivalmat tackade vi inte heller nej till vi åt både burgare, falafel, godis här churros med socker. Mums!
 
Två riktigt glada tjejer, med peppnivån i skyarna och leenden upp till ögonen. Underbar känsla.
 
Vi såg som nämnt Nause, som var riktigt bra. Härlig dans och asgrym publik!
 
Världens mest taggade tjejer, solnedgång över Kentpubliken (så sjukt fint) och konfetti efter konserter.
 
Det fina gänget (Ulrika, Johanna och Tilda) som vi hängde med under hela festivalen. Utöver dessa godingar träffade vi på en del gamla vänner och gjorde oss några nya vänner också! Bästa.
 
Vi två, alltid hand i hand! Dessutom såg vi fantastiska Norlie & KKV, gud vad bra den konserten var! Världens lyckopiller och en massa dans till alla deras härliga låtar. Som ni ser har vi haft två alldeles underbara dagar. Festivallivet är verkligen riktigt härligt och vi har redan planerat in Bråvalla nästa år! På onsdag börjar jag, Emma, att jobba och sedan gör jag det fyra veckor fram, men uppdateringen på bloggen kommer ske som vanligt. Nu ska jag gå ut och få lite sol på näsan. Ha en superbra dag!
 
Love, E 

 
 
 
 
 
#1 - sandra

vad kul :D

#2 - Isabella Huynh

vilka härliga bilder :)

#3 - Kajsa-Stina

Åh gud så härliga bilder! Har aldrig besökt Bråvalla innan men hört mycket gott om det stället så skulle gärna åka dit nästa år eller så! Verkar vara en upplevelse värd att minnas! :) <3

#4 - Louise Worm Due

vad kul att höra att du gillar det, någon av er som ska till New York snart eller ? kram :)

#5 - Johanna Svensson

Åh vad kul och härliga bilder :D

#6 - Louise Worm Due

hej, såg att ni bodde i skåne, vilket jag också gör. undra vilket gymnasie går ni på? kram :)

Svar: Hej! Vad roligt, jag, Emma går på Spyken i Lund och Julia på Drottning Blanka i Malmö! Kram
Emma & Julia

#7 - opie

Var gärna med i min giveaway, allt du behöver göra är att kommentera: Jag är med!

http://nouw.com/opie/giveaway-19505160

#8 - Malou

Så himla härliga bilder! Hade också velat gå på Bråvalla!!!

#9 - Alice

Men åhh verkar som en himla bra helg!

#10 - Linn Strömberg

ÅHH NORLIE & KKV <3333 Så avis! Super fina bilder verkligen

#11 - Cajsa Lindahl

hehe tycker du? :P jag tyckte inte flaskan va få fin men gillade doften. :) Gillar att den är rosa dock. ;-)

#12 - Emma Grann Fotografi

Åh vad roligt!!

#13 - Henrietta Nylund

Alltså ååh vad härligt!

#14 - Boel

Åh vad härligt det låter :D

#15 - N

Vad kul!!!

#16 - Linnéa

Åh, hade velat vara där <3

#17 - Gosia

Ser ut som att ni hade minst lika roligt som mig! ;)

#18 - Céline

verkligen underbara bilder ju!! :)

#19 - Emma

Verkade verkligen som att ni hade grymt kul! Skulle så gärna ha velat vara där jag också :D

#20 - Vanessa andersson

Jag hade dött för att vara där :D

#21 - Alice

Galet härliga bilder! Ångra så mycket att jag inte var där.. får bli nästa år!

#22 - Kimmey :)

Fina bilder!

#23 - Henrik Olsson

Det ser ut som att ni haft riktigt trevligt! :)

#24 - Kattis

Men vad härligt ni verkar ha haft det...får en riktig festivallängtan nu ju!:)

#25 - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Vad mycket fina bilder, ni ser ut att ha haft jättekul! :D

Sv: Tack söta du, vad kul att jag kunde hjälpa dig. Kram!

#26 - Sanna | Beauty & Design

Gud vad roligt! Ville verkligen dit förra året när Lana Del Rey var där... Men det blev inte av. Hoppas kunna se henne vid ett annat tillfälle :)

#27 - Lydia Elstig

Vad roligt!

#28 - Christina

Åh vilka härliga bilder :D Får mig till att längta efter festivalen jag ska på i augusti :)

#29 - Malou

Svar: Ellerhur?! Vore ju fantastiskt roligt! Himla härliga bilder:) kram

#30 - Klara Andersson

åå vilka härliga bilder

#31 - Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt härliga bilder :)

#32 - Emma

hoppas ni hade det riktigt roligt! :)

#33 - Pauline

å vad roligt!