Emma & Julia

mango shirt
Hej på er! Idag ska jag iväg till min kusin över midsommarhelgen, ska bli otroligt skönt att få komma bort lite från allt. Jag passade även på att inviga min blus från Mango som jag köpte för ett tag sedan, fin va?
 
Ursäkta för fokusen, kameramannen hade inte riktigt koll på inställningarna...
Hoppas ni får en underbar midsommar, 
 
Love, J
#1 - Vanessa andersson

vad fint :)

#2 - Elin Gåhlin

Åh vad snygg! Har själv tittat på den länge men nu måste jag nog gå och prova!:)

#3 - Emelie

Vilken fin tröja!

#4 - opie

Snyggt!

#5 - linah

ääälskar tröjan:D!!

#6 - N

Jättefin!

#7 - Pauline

så fin! :)

#8 - Prietha

Jättefin!

#9 - Emma

jätte fin blus! Hoppas du får en bra midsommarhelg :D

#10 - Erica

Jättefin! :)

#11 - Robex Lundgren

fint

#12 - Thea

Åhh vilken fin blus! Var köpte du den? (:

Svar: På mango! Kram
Emma & Julia