Emma & Julia

sublime bronze
Hej på er! Allt bra med er? 
Idag skulle jag vilja dela med mig av ett tips. Jag har, som många andra, väldigt känslig hy. Blir röd av minsta lilla sol och har väldigt svårt att få till den där gyllenbruna brännan. Brun utan sol produkter har jag aldrig riktigt velat ge mig på eftersom jag tycker det låter så krångligt (och kladdigt). Men när Emma bad mig att prova denna produkten blev jag frälst! Det är en BUS i sprayform som man sprayar över ansikte och hals och låter torka in. Den lämnar en med ett otroligt fint och jämt resultat som håller i ett par dagar. Dessutom, bäst av allt, den kladdar inte av sig på kläder!
Just den här produkten fungerar endast i ansikte och hals somsagt, de andra i serien har jag inte ännu testat men just denna är perfekt för mig! Tips tips!
 
Love, J 
#1 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul med tips! :)

#2 - Caroline - Mamma utomlands

Tack så mycket! ♥

#3 - Emma

Den skulle jag gärna vilja testa, har kikat på den förut! Kram

#4 - Erica

Måste erkänna att jag aldrig testat någon brun utan sol-produkt alls. Jag brukar inte bli brun så lätt och tycker dessutom det är jobbigt att bara ligga och sola några längre stunder. Men äsch, jag är fin som jag är ändå. :3 Men om jag vill prova brun utan sol nån gång så skulle jag nog ge den där en chans och slippa kladd. :)

#5 - Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare

Kul att du hittat något som passar dig. Personligen tycker jag att denna lämnar en lite alltför gyllenbrun färg för min stil! :)

#6 - VERONICA - fashion blog

Ett grymt tips! :) Härligt fina du! Kramar!

#7 - corneliaeriksson.blogg.se

Bra tips! :)

#8 - Skogsraah ☾

Bara synd att de testar på djur :/

#9 - linah ''afroeve'' moomba

är inte sånt farligt ?;O

Svar: Inte vad jag har hört. Det är bara som ett extra lager av som lägger sig ovanpå huden och som sedan går bort i duschen. Men det är möjligt att det finns farliga varianter, ska söka runt lite. Kram!
Emma & Julia

#10 - Klara Andersson

bra tips

#11 - Johanna Utterberg

Vilket bra tips! :)

#12 - FrökenTV, bloggen om tv och film

tack för tipset :D

#13 - N

Bra tips :D

#14 - natalia

Sugen på att prova :D

#15 - Prietha

Väldigt bra tips!